Mä oon sossun asiakas ja tuhlannut tällä viikolla lastenvaatteisin jo 200€
koska mun mielestä meidän köyhyys ei saa näkyä lasten päältä.
Kommentit (9)
syömään ja pilaantuneita saa heitellä pois. No, ok, ei tosin ole varaa maksaa päivähoidosta eikä opíntolainojani pois, mutta se on vaan Kelan ja kaupungin päivähoidon laskutuksen ongelma.
alusvaatteetkin ovat niin risat että hyvä kun päällä pysyvät, mutta mua ei haittaa. Minussa se köyhyys voikin näkyä kun mä oon elämäntapatyötön.
on se hyvä että sossun asiakkaalla on varaa tuolla lailla törsäillä. Tällä alle keskituloisella, työssä käyvällä perheellä ei ole varaa ostella tuollaisilla summilla vaatteita.
Ehkä kannattaisi munkin alkaa sossun elätiksi...
Minun nähdäkseni sinun itse tekemäsi opintolainat ovat mitä suurimmassa määrin juuri sinun ongelmasi.
Mutta näköjään vaikutat vaan ylpeältä tuosta sossuasiakkuudestasi, joten jatka vaan valitsemallasi tiellä. Juuri tällaista yritteliäisyyttä ja omista asioista itse huolehtimista tämä maa tarvitseekin. Hyvä hyvä.
kelan takaajana pankille maksamista opintolainarästeistäni kuin mikä näillä tuloilla on mahdollista.
Jos ostan lapsilleni lasten rahoilla vaatetta se ei kuulu kelalle pätkääkään eikä mun tartte käyttää lapsisilisiä tai elareita opintolainarästieni maksamiseen.
Vielä on 9000€ maksamatta ja 8 vuotta aikaa maksaa.
taitaa mennä 20 vuotta ennenkuin olen opintolainani kelalle maksanut. Mutta ei haittaa, se on korotonta lainaa.
sen 200€, kun olen myynyt lapsilleni pieniksi jääneitä hyväkuntoisia merkkivaatteita. Köyhän ei kannata ostaa halpaa.