Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna työhaastatteluun. Viimehetken vinkkejä?

Vierailija
09.02.2010 |

Tosiaan jännittää ihan sikana. En ole vuosikausiin ollut työhaastattelussa. Lue; ollut parikymmentä vuotta samassa paikassa, ja nyt kaipaa uusia haasteita. Kerro kokemuksistasi, mitä kysytään aina??? Olen mielestäni hyvin valmistautunut, mutta vinkkejä otetaan mieluusti vastaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoan sitä kysymystä :/ Minäkin sain tänään kutsun haastatteluun :) Onnea matkaan!

Vierailija
2/8 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmat liikenteessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "miksi olisit hyvä juuri meidän yritykseemme"...

onnea ja seesteisyyttä matkaan :)

Vierailija
4/8 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota rauhallisesti; älä selitä tai hyökkää, jos provosoidaan. Perustele hyvin, miksi haluat vaihtaa, mutta älä arvostelu nykyistä paikkaa, mutta kannattaa kertoa jotain, miksi haluat muutosta. Ota selvää yrityksen perustiedoista ja omaksu avoinna olevan paikan vaatimukset. Osoita kiinnostuksesi ja kerro, miksi juuri sinut kannattaa valita. Osaa kertoa vahvuutesi ja heikkoutesi. Jos lapsia, osaa kertoa, miten lasten hoito on järjestetty esim. sairastumisen yhteydessä. Tässä jotain. Tsemppiä!:)

Vierailija
5/8 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi vaikee kysymys. Eikä niitä kovin helposti tule mieleen. Mutta yleisellä tasolla voi kai jotakin yrittää selostaa. Vai? Tuskin kukaan haluaa kertoa olevansa esim. stressinsietokyvytön.

T. ap

Vierailija
6/8 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajoissa...sen verran että ehdit hengähtää paikalle saavuttuasi.

Älä "hihittele" mutta ole positiivinen. Kuuntele. Kysy.

Älä höpöttele vaan mieti hieman mitä sanot.

Vierailija
7/8 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saatan miettiä työasioita paljonkin vapaa-ajalla" "Olen välillä liiankin tunnollinen" "Tykkään tehdä päätöksiä joskus liian itsenäisestikin"....

Vierailija
8/8 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on varma olo. Noi 'hyvät' heikkoudet ei tullut edes mun mieleen, saatan huomenna niitä käyttääkin... olen nimittäin just tollainen.

Kiitos - ja hyvää yötä :)