Muita 2007 esikoisen saaneita, joilla ei vielä toinen lapsi suunnitelmissa?
Meidän poika täyttää ensi kuussa 3 vuotta ja mietin välillä olemmeko ainoa perhe, jossa ei vielä suunnitella toista lasta? Olisi mielenkiintoista kuulla. Haluamme nauttia rauhassa perheestämme kolmehenkisenä ja katsomme ehkä parin vuoden päästä, haluaisimmeko vielä toisen lapsen.
Kommentit (7)
eli lähes ainoa tällainen perhe näköjään ollaan :(
Ap
Ei ole toista tulossa koskaan. Tämä lapsi jää ainokaiseksi :)
parin viikon päästä poika 3v, eikä todellakaan olla toista tekemässä. Ehkä sitten kun poika menee kouluun. Pää ei kestäis toista lasta, sen verran uhmakas tämä lapsi on :D eikä varmaan kestäis muutenkaan..Mä oon niin rauhaa ja hiljaisuutta rakastava, että parempi näin, ainakin monta vuotta vielä..
jolle ei ole ihan lähiaikoina tulossa sisaruksia. Olen ajatellut, että sopiva ikäero olisi 4-6 vuotta. Taidan olla lähipiirini ainoa, jolla ei tässä vaiheessa ole toista lasta.
eikä ole pikkukakkosta vielä näköpiirissä, ollaan mietitty että jospa ensi syksynä aloittaisi yrittämisen, mutta sekin vähän kauhistuttaa. Ollaan myös niitä harvoja kaveripiirissä keillä on kolmevuotias lapsi eikä pikkusisarusta. Sitä on niin jo tyytyväinen tähän helpompaan elämään kun lapsi jo nukkuu, on omatoiminen yms. että valvominen öisin ei yhtään houkuta. Olemme myös miettineet että mikäli toinen lapsi tulee, hyvä ikäero on 4-6 vuotta. Ehtii molempien kanssa rauhassa nauttia vauva- ja taaperoajasta kun toinen on sitten jo niin iso että ymmärtää paremmin tilanteen.
eikä vieläkään suunnitella toista. Missään vaiheessa ei ole edes käynyt mielessä.
Miehellä on edellisestä liitosta kolme lasta, joten tää mun esikoinen jää meidän ainoaksi.