Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko lihava?

Vierailija
07.02.2010 |

Pituus 168m ja paino 60kg.

Vyötärö 78cm, lantio 92cm ja reisi 53cm.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole aikaa ja rahaa salille/jumppaan. Kävelen vaunujen kanssa ja teen kuminauhalla kotona, mutta ei se ei taida riittää.

-ap

Vierailija
2/9 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan sitten muodoltasi tasapaksu, oon 161 cm ja painan 57 (liikaa), mutta vyötärö on 67 ja lantio saman mittainen kuin sinulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI:si on 21.3 ja lantionympäryksesi on aika pieni.

Vähän tasapaksu kyllä olet (paitsi jos olet raskaana): Olen 8cm pidempi, 10 kg painavampi ja vyötäröni on 13 cm kapeampi, enkä minäkään ole mikään tiimalasi.

Vierailija
4/9 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäs sille voi että on omena eikä päärynä..

ap

Vierailija
5/9 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun on turha enää laihduttaa, minäkään en saa itselleni isompia tissejä tai pitempiä jalkoja, vaikka kuinka laihduttaisin.

Vierailija
6/9 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vartalonmuokkausjuttua, kuntosalia jne. voisit kokeilla, jos haluat muuttaa muotoasi, vyötäröä kapeammaksi jne.

ap

Vierailija
7/9 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ei kannata laihduttaa, mutta urheiletko? Jotain vartalonmuokkausjuttua, kuntosalia jne. voisit kokeilla, jos haluat muuttaa muotoasi, vyötäröä kapeammaksi jne.

ap

Treenillä vyötärön saanee solakammaksi ja vaikka se ei kauheasti kapenisi, timmi linjakkuus luo kapoisen vaikutelman vaikka kropan malli olisikin muuta.

Vierailija
8/9 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vartalonmuokkausjuttua, kuntosalia jne. voisit kokeilla, jos haluat muuttaa muotoasi, vyötäröä kapeammaksi jne.

minkäs sille voi että on omena eikä päärynä.. ap

Minä treenaan paljon ja lihakseni erottuvat aika hyvin. Mutta treeneaamalla minun vyötärönympärykseni on ainakin leventynyt, koska vinot vatsalihakset pullottavat paksuina sivuilla.

Sivulta katsottuna vyötäröni on kyllä tosi ohut, vatsa litteä ja pakarat sojottavat pyöreinä taaksepäin.

Minulla VY:75cm, lantio:90cm, rinta:87cm

eli olen edestäpäin tasapaksu, mutta sivulta katsottuna kurvikkaan hoikka

Vierailija
9/9 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan corea juuri saadakseni vyötäröön kapeutta, mutta kun ei onnistu niin ei onnistu. Olen siis malliltani tasapaksu vaikka mitä tekisin!!