Olenko lihava?
Pituus 168m ja paino 60kg.
Vyötärö 78cm, lantio 92cm ja reisi 53cm.
Kommentit (9)
varmaan sitten muodoltasi tasapaksu, oon 161 cm ja painan 57 (liikaa), mutta vyötärö on 67 ja lantio saman mittainen kuin sinulla.
BMI:si on 21.3 ja lantionympäryksesi on aika pieni.
Vähän tasapaksu kyllä olet (paitsi jos olet raskaana): Olen 8cm pidempi, 10 kg painavampi ja vyötäröni on 13 cm kapeampi, enkä minäkään ole mikään tiimalasi.
minkäs sille voi että on omena eikä päärynä..
ap
sinun on turha enää laihduttaa, minäkään en saa itselleni isompia tissejä tai pitempiä jalkoja, vaikka kuinka laihduttaisin.
Jotain vartalonmuokkausjuttua, kuntosalia jne. voisit kokeilla, jos haluat muuttaa muotoasi, vyötäröä kapeammaksi jne.
ap
Hei ei kannata laihduttaa, mutta urheiletko? Jotain vartalonmuokkausjuttua, kuntosalia jne. voisit kokeilla, jos haluat muuttaa muotoasi, vyötäröä kapeammaksi jne.
ap
Treenillä vyötärön saanee solakammaksi ja vaikka se ei kauheasti kapenisi, timmi linjakkuus luo kapoisen vaikutelman vaikka kropan malli olisikin muuta.
Jotain vartalonmuokkausjuttua, kuntosalia jne. voisit kokeilla, jos haluat muuttaa muotoasi, vyötäröä kapeammaksi jne.
minkäs sille voi että on omena eikä päärynä.. ap
Minä treenaan paljon ja lihakseni erottuvat aika hyvin. Mutta treeneaamalla minun vyötärönympärykseni on ainakin leventynyt, koska vinot vatsalihakset pullottavat paksuina sivuilla.
Sivulta katsottuna vyötäröni on kyllä tosi ohut, vatsa litteä ja pakarat sojottavat pyöreinä taaksepäin.
Minulla VY:75cm, lantio:90cm, rinta:87cm
eli olen edestäpäin tasapaksu, mutta sivulta katsottuna kurvikkaan hoikka
Harrastan corea juuri saadakseni vyötäröön kapeutta, mutta kun ei onnistu niin ei onnistu. Olen siis malliltani tasapaksu vaikka mitä tekisin!!
ei ole aikaa ja rahaa salille/jumppaan. Kävelen vaunujen kanssa ja teen kuminauhalla kotona, mutta ei se ei taida riittää.
-ap