tero&clomi
Tere! Taisin tuossa aiemmin kirjoittaa vistin väärään paikkaan eli tulinpa kyselemään että onko kellään ollu vastaavaa ongelmaa, kun käytössä terolut&clomifen (pitkä kierto&ovuloimattomuus, 5 vuotta yritystä), ja kierrot ollu niiden avulla 29-30 niin nyt kp 39 eikä menkkoja tullut? r-testit negaa siis. Siis ennen pitäneet kierron kurissa ja yhtäkkiä ei enää? Kävin kp 13 ultrassa, oli kehittänyt 15mm follin, limakalvo 5mm, eli ihan ok (?). Ovulaatiota en kyllä tikuilla ole koskaan bongannu.. Mut siis, voiko olla et tarviis vahvempia ropeja sitte kun menkat ei ala enää noilla (Primolut?)? Apua v*u mä tuun hulluks, en jaksa enää.. Seuraavaks kai se on mentävä niihin inseminaatiohin.. Mulla tehty pco-diagnoosi ja endoa epäilty. Olen vaan elätellyt toivoa et kyllä se tästä ja yrittäny olla ressaamatta, käyny vyöhyketerapiassa..Mut kohta en jaksa enää toivoa. Mut jos joku haluais vaikka manata samoja ongelmia mun kanssa niin mukaan vaan :), ja kokemuksia kehiin! olipahan tilitys :D
Kommentit (2)
Moikka!
Tuttuja lääkkeitä nuo tero&clomi. Oon syöny clomifenia marraskuussa, tammikuussa ja nyt paraikaa helmikuussa. Joulukuussa en syönyt kun ava-klinikka oli kiinni eikä ois voitu tehdä ultraa. Mutta eipä sitä voida tässäkään kierrossa tehdä kun meitsillä on matka varattuna Ruotsiin talvilomalla vko 9.
Uskon ja toivon että ennen pitkää tärppää mutta kyllä sitä joka kk pettyy kun ei tuu positiivista raskaustestiä. Ollaan yritetty lasta kesästä 2007 asti. Viime vuoden elokuussa aloitin sitten nuo ava-klinikalla käynnit..
Tsemppiä kaikille!
mulla ollut terot käytössä jo pari vuotta tasaamaan kierron. Ja aina kierto ollut niillä 26vrk, mutta pari kuukautta sitten alotin metut (pco-epäily) ja clomit ja eka clomikierto venähti niin, että menkat alko vasta kun oli mennyt kaksi viikkoa viimesestä terosta...ja nyt toinen clomikierto oli vain 16 vuorokautta...että pco voi olla kai aika hankala voitettava, mutta sisulla mennään...minäkin olin kerenny tekemään tosi monta raskaustestiä sen kahden viikon aikana ; ) ja aina negaa...