Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mä laitan nätisti ettei mua kiinnostakaan treffata yhtä miestä ?

Vierailija
04.02.2010 |

Sen tyylinen mies, ettei taatusti jätä mua rauhaan. Ärsytti, kun siltä tuli taas tekstiviesti, että " onko se huominen ok ". Tollo tajunnut edes onnitella mua, kun mulla on synttärit tänään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran olitte sopineet menosta, miksi ärsyynnyt, jos mies tarkistaa?

SANO suoraan, niin ei tarvitse ärsyyntyä. Että olen miettinyt meitä ja todennut, etten oikeastaan tunne halua jatkaa seurustelua sinun kanssasi. Olet mukava mies, mutta et minun tyyppiäni.

Ja pliis, ole aikuinen ja SANO se, älä lähettele mitään typeriä tekstareita.

Vierailija
2/4 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran olitte sopineet menosta, miksi ärsyynnyt, jos mies tarkistaa? SANO suoraan, niin ei tarvitse ärsyyntyä. Että olen miettinyt meitä ja todennut, etten oikeastaan tunne halua jatkaa seurustelua sinun kanssasi. Olet mukava mies, mutta et minun tyyppiäni. Ja pliis, ole aikuinen ja SANO se, älä lähettele mitään typeriä tekstareita.

naamatusten. että olen sitä mieltä ettei meidän kannata tavata toiste ja plaa plaa. En ole ikinä vielä tätä miestä kasvotusten tavannut, mutta jotenkin mä tiedän jo nyt ettei ole tosiaan mun tyyliseni mies: huomaa jo noista jatkuvista viesteistä mitä lähettelee ja ärsyttää tollanen kyselykin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran olitte sopineet menosta, miksi ärsyynnyt, jos mies tarkistaa? SANO suoraan, niin ei tarvitse ärsyyntyä. Että olen miettinyt meitä ja todennut, etten oikeastaan tunne halua jatkaa seurustelua sinun kanssasi. Olet mukava mies, mutta et minun tyyppiäni. Ja pliis, ole aikuinen ja SANO se, älä lähettele mitään typeriä tekstareita.

naamatusten. että olen sitä mieltä ettei meidän kannata tavata toiste ja plaa plaa. En ole ikinä vielä tätä miestä kasvotusten tavannut, mutta jotenkin mä tiedän jo nyt ettei ole tosiaan mun tyyliseni mies: huomaa jo noista jatkuvista viesteistä mitä lähettelee ja ärsyttää tollanen kyselykin. Ap

kun tarkistaa, ettei sinulle ole tullut viime hetken esteitä.

Siis olette vain nettituttuja, niinkö? No, älä nyt vielä päätä, mitä siitä hemmosta ajattelet. Voi olla vaikka kuinkakin vetävä tapaus, kun näette IRL.

Ja moni ei osaa ilmaista itseään kirjallisesti.

-2-

Vierailija
4/4 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa kesällä 2002. Menimme aamuyöllä syömään pizzaa ravintolaillan jälkeen ja menimme samalla taksilla koteihimme. Taksissa sitten sovimme, että näkisimme seuraavana päivänä klo 17 ja kävisimme kahvilla tai vaikkapa syömässä. Puhelinnumeroita ei vaihdettu.

En ajatellut mennä..mies oli minua hivenen vanhempu ja muutenkin ihan erilainen kuin olin kumppanikseni ajatellut. Viittätoista minuuttia ennen päätin kuitenkin mennä, ajattelin ilmoittaa (jos hän olisi itse tullut paikalle), että ei tämä tapaaminen kannata..Mies oli paikalla odottamassa, kun saavuin hieman myöhään. Hän ehdotti kahvilla käyntiä, jolloin päättelin hänen tehneen saman jutun kuin minäkin - eli todenneen tämän olevan virhe.

No, hänestä sain kultaisen ja maailman ihanimman aviomiehen! Joten mene kuitenkin tapaamaan tätä miestä, äläkä heti sano mitään tuollaista. Sitten, jos sinusta todella tuntuu samalta kuin nyt, sano reilusti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi