Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisuus?

03.02.2010 |

Miten teillä on isommat sisarukset suhtautuneet vauvan tuloon? Itselläni on ennestään -01 ja -05 syntyneet lapset, jotka odottavat vauvaa jo kovasti. La minulla on 26.5, eli tässä on vielä aikaa sopeutua ja kovasti lapset puhuvat minun mahalle ja koittavat kun vauva liikkuu. Silti vähän jännitän miten nuorempi suhtautuu vauvaan sen synnyttyä, kun on tähän asti ollut itse se perheen pienin.. Olisi kiva kuulla miten muilla on mennyt?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku vastais..

Vierailija
2/2 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset -01, -02, -04, -09. Eikä ole kenenkään kohdalla ilmennyt mustasukkaisuutta. Isommat ovat halukkaasti auttaneet nuorimman hoidossa, esim tuomalla vaippoja ja harsoja jne.. ja nuorimmaisen kasvettua isommat katsovat useasti perään nyt kun nuorimmainen jo konttaa kovaa vauhtia. Meille on nyt kesällä syntymässä vauva ja saanähdä että miten käy tämän nuorimmaisen kanssa ku se on niin isin ja äidin poika, et onkohan sitten mustis ku tulee pikkukäärö... Joskus on meidän-04 syntyny tyttö sanonu et äitillä pitää pukee minutki ja huolehtia mullekki vaatteet, vaikka osaa kyllä itsekkin, mutta haluis että sitäkin vähä hoidettas =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla