Paras KAUHULEFFA kautta aikojen?
Kommentit (18)
suomalaisista Sauna
Vai lasketaanko esim. Levottomat-trilogia kauhuleffoiksi, itsellä ainakin meni pahemmat väreet selkäpiitä pitkin niissä kuin missään jenkki-horrorpläjäyksessä.
Hohto on niin paljon parempi kirjana, että elokuva pitää ehdottomasti katsoa vain jos ei ole lukenut kirjaa. Leffa on siihen verrattuna ihan pannukakku.
Liftari ei ole kauhuleffa
Hohto on niin paljon parempi kirjana, että elokuva pitää ehdottomasti katsoa vain jos ei ole lukenut kirjaa. Leffa on siihen verrattuna ihan pannukakku.
Miten määrittelet käsitteen kauhuleffa? :) Mulle Liftari oli kauhuleffa, yksi pelottavimmista elokuvista, mitä olen nähnyt.
Olen lukenut Hohdon kirjana ja nähnyt leffana. Kirja on ihan mieletön, ei leffa samaan pääse, mutta on sekin karmiva.
"The Hitcher ei ole varsinainen kauhuelokuva, vaan oikeamminkin jännäri. Mutta siitä huolimatta se on pelottavampi kuin suurin osa oikeista kauhufilmeistä. Pelko on tietysti henkilökohtainen asia. Eri asiat pelottavat eri ihmisiä. Meikäläinen on aina ollut realisti, joten aaveet ja kaikenmaailman möröt eivät oikein ole onnistuneet varsinaisesti pelottamaan, mutta Liftarin keskushenkilö voisi olla kuka tahansa meistä. Hemmo vaan ajelee autiomaassa yöllä, matkalla San Diegoon, ja poimii hetken mielijohteesta kyytiinsä liftarin. Tästä alkaa varsinainen helvetti."
http://www.leffatykki.com/elokuva/liftari
Mikä tuo Hohto on? En ole kuulutkaan...
ei tiedä kauhuleffoista mitään..
Hei, se on klassikko!
Muutama kiva klassikko toki on jäänyt mieleen, esim. Kun tuntematon soittaa.
Pearl Harbour oli mulle moniulotteinen elokuvaelämys:
-kauhunväristyksiä überkökköydestä
-naurunpyrskähdyksiä tahattomasta komediallisuudesta
13, ootkohan väärässä ketjussa..?
Mikäs ketjupolliisi sä oot? :O
Onko käsite "kauhuelokuva" sulle jotenkin pyhä?
lol
Päätön ratsumies ja Pahoilaisparturi.
Blair Witch Project
eka Halloween, eka Perjantai 13.
Ette ole tainneet sitten muita nähdäkään?
Vaikka olen lukenut kirjan (liian pitkä, King parhaimmillaan novelleissa) ja vaikka olen nähnyt paljon kauhuleffoja.
Siinä on hyvät näyttelijät, loistava miljöö, loistavan ohjaajan kädenjälki näkyy.
Se on paras koska pärjää myös mikä on paras elokuva kategoriassa.
Päätön ratsumies ja Pahoilaisparturi.
suomalaisista Sauna