Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt en ymmärrä kroppaani...

Vierailija
02.02.2010 |

Meillä on 5kk ikäinen vauva, nyt viimeviikon on ollut (raskaus)oireista nälkä, vilu, tosi paha pahoinvointi (en kuitenkaan ole oksentanut) ja mielialatkin vähän heitelleet. Pillerilaatta on puolivälissä, tämä on nyt 3. laatallinen synnytyksen jälkeen, ja olen kyllä niitä muistanut popsia. 3 on jäänyt väliin, mutta eivät kyllä peräkkäiset, vaan joka laatasta 1.

Tänään aamulla alkoi kirkas verinen vuoto, eikä kyllä menkkakipuja ole, eikä menkatkaan pitäisi, kun tosiaan laatta puolessa.

Tekeekö nyt mielikuvitus (myös miehellä) temput, vai onko ihan oikeasti mahdollista olla raskaana? (Juu tiedän, on mahdollista, kun on harrastanut seksiä ja on nainen. Ettekä te voi sitä puolestani tietään, enkä minäkään, ennenkuin olen testin tehnyt)

Vauva syntyi sektiolla siis elokuussa. Puuh...

Jotenkin nyt vaan uskomattomalta tuntuu, että voisi ihan oikeasti olla jotain uutta kasvamassa.

Ennen raskautumista olin ilman ehkäisyä melkein 2 vuotta, eikä sinä aikana kuitenkaan tärpännyt (ei siis varsinaisesti yritetty, mutta ajatus oli, että kun vauva on tullakseen, niin saa tulla), niin miksi sitten nyt jo heti perään toisen kerran? :D

Synnytyksen jälkeen, ennen pillereitä oli kumi ehkäisynä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars raskaustestiä ostamaan;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi