Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

karppaajat millaista ruokaa syötte esim päivällisellä

Vierailija
02.02.2010 |

munakkaan lisäksi. salaattia mutta jaksatteko ja onko teillä tosiaan rahaa vääntää joka päivä pihviä tms? mulla ei ainakaan ole ja mietin miten saan vatsani täyttymään jos kerta riisi,pasta ja peruna ns kiellettyjä. teettekö jotain liha/kana/kala kasvis patoja vai missämuodossa lihanne syötte. lihapullia ja salaattia:DD??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pilkon ja pakastan "sarjatyönä" pusseihin kasviksia joita sitten paistan ja wokkailen lounaaksi itelleni. Toisinaan laitan sekaan vain juustoa ja kermaa, tai sitten toisinaan niiden tilalle esim. kinkkusuikaleita tai kananmunan.

Pihvejä en ole kait kertaakaan paistellut.. :). Toki kanaa ja kalaa syömme usein. Mutta esim. kaalilaatikko ilman riisiä on yksi hyvä ruoka, josta syö useammankin päivän. Lisäksi teen tosi hyvää lasagnea ilman lasagnelevyjä :). Niiden tilalle kesäkurpitsaviipaleita juustohöylällä, nam!!

Vierailija
2/2 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytetyistä paprikoista/kesäkurpitsasta. Ihan jauhelihalla ja juustolla voi täytellä. Yksi mun suosikeista on myös jauheliha-kukkakaalilaatikko. Onhan niitä vaikka mitä, mitä voi tehdä. Kalaa, kanaa, possua ja wokkivihanneksia jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla