Kumpi on parempi?
Olen kroonisesti masentunut ja ahdistunut, joten ajattelen hyvin negatiivisesti ja näen elämän synkästi. Koska kuitenkaan kukaan ei pidä valittajista, niin ihmisten seurassa yritän hymyillä, kunnes energia loppuu, ja teeskentelen positiivista ja toiveikasta ihmistä. Ja etsin asioista hyvät puolet, koska kyllähän niitä on, en vain sisimmässäni usko, että ne toteutuvat. Jos vaikka kaveri on mennyt kihloihin, olen varma, että kohta mies pettää ja jättää, mutta en tietenkään sano mitään. Siltikään en ole kovin haluttua seuraa. Mitä mun siis pitäisi tehdä?
Kommentit (2)
muuttamaan asennettasi positiivisemmaksi, sillä on ihan taivahan tosi, että se mitä ajattelet, kasvaa elämässäsi. Jos ajattelet negatiivisia asioita, ne täyttävät elämäsi.
aina kun yritän vaikka odottaa jotain asiaa, ja ajattelen siitä positiivisesti, petyn pahasti. Tuntuu, että joka asiasta tulee minikatastrofi, joten on sitten parempi varautua pettymykseen jo etukäteen. Esim. menin opetusharjoitteluun, ajattelin, että se sujuu varmaan ihan hyvin. Olinkin aivan todella huono, paljon huonompi kuin muut ryhmäni harjoittelijat, ihan opettajien toteamana. Olen mennyt pariin uuteen kouluun, ja ajatellut, että saan varmaan uusia kavereita, vaan enpä ole saanut yhtään. Jne jne.
muuttamaan asennettasi positiivisemmaksi, sillä on ihan taivahan tosi, että se mitä ajattelet, kasvaa elämässäsi. Jos ajattelet negatiivisia asioita, ne täyttävät elämäsi.