Mitähän sitä tekis niillä miljoonilla, jotka tänä iltana voitan?
Kommentit (15)
Itse ajattelin voittarahoillaNI maksaa velat pois ja rakennuttaa jonkun ihanan talon perheelleni! Ostaisin myös muutamia asuntoja, kunnostaisin ne upeiksi ja vuokraisin esim. opiskelijoille ja vähätuloisille perheille halvalla. Ja tietty iso summa rahaa eläinsuojeluun :)
ja esimiehille ja lähtisin lomalle
Itse ajattelin voittarahoillaNI maksaa velat pois ja rakennuttaa jonkun ihanan talon perheelleni! Ostaisin myös muutamia asuntoja, kunnostaisin ne upeiksi ja vuokraisin esim. opiskelijoille ja vähätuloisille perheille halvalla. Ja tietty iso summa rahaa eläinsuojeluun :)
T. ap
1) irtisanoutua, haistattaa esimiehellä pitkän peen ja lähettää esimiehen esimiehelle & henkilöstöjohtajalle kirjeen, jossa sanon suorat sanat siitä kyvyttömästä ämmästä
2) maksaa lainat pois
3) toteuttaa remonttihaaveet
4) nauttia
Maksaisin lainat ja tekisin remontin. Sitten jatkaisin elämää ihan niin kuin tähänkin asti. No, ehkä vanhemmilleni vähän antaisin rahoja, mutta ehkä niin, etteivät tietäisi keneltä tuli...
Enkä hiiskuisi kellekään! :)
Irtisanoudun työstäni, lomailen perheeni kanssa syksyyn asti ja lähden sitten opiskelemaan.
Tietysti ensin ostan asunnon tai rakennutan unelmieni talon, jos mieleinen tontti löytyy riittävän läheltä unelma-asuinaluettani. Ja vanhemmilleni annan rahaa, koska he ovat köyhyydestä huolimatta minut kasvattaneet hyvässä ja turvallisessa ympäristössä.
Mutta kenellekään en kerro voittaneeni.. :)
Sitten mä ostan kaksion jostain päin helsinkiä ja pistän sen vähäks aikaa vuokralle, meidän teini voi muuttaa siihen joskus.
Sitten mä tilaan meille molemmille ihan upouudet autot, merkkiä en vielä tiedä. Saa olla kaiken maailman ratinlämmittimet yms. hilavitkuttimet.
Pitää sitä rahaa vähän antaakin. Äidille annan ja mun veljille sekä parille kaverille.
maksaisin lainat pois, miehelle sekä minulle ihan tuliterät autot mulle ainakin volvo. isompi talo perheelle. irtisanoutuisin nykyisestä työstäni heti enkä töitä enään ikinä tekisi. ehkä jotain vapaaehtoistyötä sillon tällöin. ostaisin ainakin muutaman sijoitus asunnon..matkustelisin.tekisin mitä huvittaa
jotain mitä säkin olisit voinut :-)
n. 85% naista lotto-multimiljonaareista on muutaman vuoden kuluttua aivan yhta koyhia kuin ennen voittoaan. Ei osata kasitella suuria rahoja.
n. 85% naista lotto-multimiljonaareista on muutaman vuoden kuluttua aivan yhta koyhia kuin ennen voittoaan. Ei osata kasitella suuria rahoja.
En usko.
positiivinen asenne on avain onneen :)