Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä eroon häirikköäidistä?

Vierailija
28.01.2010 |

Hain tässä vajaa vuosi sitten ystäviä netin kautta mm. sähköpostien kirjotteluun ja treffailuun muista äideistä. Vastauksia sainkin ja muut ovat vaikuttaneet ihan asiallisilta ja totta puhuvilta, mutta tämä yks vaikuttaa olevan huijari tai ainakin valehtelija.

Tämä äiti kertoi, että hällä on kaksoset, syntyneet pieninä keskosina, samoin meidän toinen lapsi syntyi pienenä keskosena eli tästä on kokemusta ja yleensäkin raskauksista, koska nyt odotan meidän kolmatta lasta.

Kyseinen äiti kertoi vähän sen jälkeen kun olin itse kertonut, että meille tulee kolmas, että hänkin plussasi, vaikka oli just muutama viikko aiemmin vannonut, ettei heille enää tule lapsia kun kaksosten kanssa ollut niin rankkaa. No, vahinko voi tietysti olla mahdollinen enkä viitsinyt tuosta niin tarkkaan udella. Mutta nyt en enää jaksa uskoa tämän äidin tarinoita, kun kertoi saaneensa keskenmenon rv 15 ja että lääkärit muka olisivat yrittäneet saada pienen jäämään henkiin, eihän tuo ole mahdollista mitenkään! Kun tästä mainitsin niin tämä äiti sanoi, että tuli kirjoitusvirhe ja että hällä olikin viikkoja jo 20, just joo. Tuon jälkeen sanoin, etten halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä, koska en voi uskoa, että tuo kertomansa pitää paikkansa ja tuon jälkeen tämä äiti on häiriköinyt. Laittaa sähköposteja ja tekstareita ja välillä tulee käymään. Olen siis tavannut kyseisen äidin ihan kasvotusten ja kaksoset hällä kyllä on, mutta tuo tarina raskaudesta ei voi olla totta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa pelottavan tutulta, mistä päin olet?

Vierailija
2/2 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tekstariin laita takaisin että En halua olla tekemissä kanssasi millään tasolla. Seuraavan yhteydenoton jälkeen otan poliisiin yhteyttä ja teen ilmoituksen häirinnästä. Mitään muuta älä vastaa.

Itse pääsin tuolla keinolla eroon miehestä. Olin tavannut joskus sinkkuaikoina baarissa ja alkuun vaikutti ihan kivalta. Kun tavattiin pari kertaa, aloin huomaamaan että on tosi outo ihminen. Seuraili työpaikalle pari kertaa ja soitteli. Siihen loppui kun laitoin viestillä vastaavan tekstin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi