Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikokoiset rinnat, korjausleikkaus kun ikää vasta 21v.?!

Vierailija
24.01.2010 |

Jep, lyhyesti koitan kertoa ongelmani. Eli täytän pian 21v. ja mulla on koko kasvuikäni ollut erikokoiset rinnat. Terveyskeskuslääkäri kirjoitti mammografialähetteeseen: "Toinen rinta kokoa A, toinen rinta kokoa E". Olen helmikuussa menossa plastiikkakirurgin juttusille ja on hyvin todennäköistä, että rintoja ruvetaan korjaamaan. Isompaa rintaa olisi tarkoitus pienentää.

Nyt on ruvennut kuitenkin mietityttämään. Ikää kun on vasta 21v. ja mietin että kannattaako näin nuorena muokata rintoja. Iän ja raskauden myötä ne kuitenkin muuttuvat ja voivat mennä uudestaan "pilalle".

Toisaalta en tiedä kauanko kestän tämän eriparisuuden kanssa, se kun vaikuttaa lähes jokapäiväiseen elämääni. Olen yli kaksi vuotta ollut aivan varma, että rinnat korjautan heti kun mahdollista, mutta enää en tiedäkään kannattaako se.

Haaveena olisi lapsi parin vuoden sisään, mutta sitten rintoja ei ainakaan kannata operoida nyt. Jos taas rinnat nyt operoidaan, voi olla että nännistä menee tunto tai jopa imetyskyky. En haluaisi riskeerata sitäkään. Tämä on ihan kamalaa...

Haluaisinkin nyt kuulla kokemuksia korjausleikkauksessa käyneiltä tai sitä harkitsevilta. :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin imetin pääsääntöisesti toisella rinnalla ja se kasvoi isommaksi. Eli nyt on mullakin erikokoiset onneksi noin yhden kuppikoon ero.

Vierailija
2/3 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rinta kasvaa, mutta tuskinpa sentään niin paljoa kasvaa, että tasoittaisi tuota kokoeroa. :/ ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt edes joku on harkinnut korjauttavansa rintansa..? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan