Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa olette olleet kihloissa/naimisissa?

Vierailija
20.01.2010 |

Naimisissa en kertaakaan, mutta kihloissa jo kolmas kerta.

Toivottavasti tämä on se lopullinen, kun eikös se kolmas kerta toden sano :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sama avioliitto siis jatkuu edelleen :)

Vierailija
2/12 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti kihloissa, nyt toista kertaa aviossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa en ole ollut kihloissa sillä tavalla kuin moni sen mieltää, mutta lupaus avioliitosta on jo kihlaus. Päätimme siis mennä naimisiin ja siitä kolmen viikon päästä menimme.

Vierailija
4/12 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis saman miehen kanssa molemmat ja avioliitto jatkuu edelleen.

Vierailija
5/12 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran naimisissa.

Tällä hetkellä siis kihloissa.

Vierailija
6/12 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli teinien typerää haihattelua, luultiin olevamme rakastuneita. =)

Toisen kihlatun kanssa menin naimisiin ja siinä liitossa edelleen, toivottavasti hautaan asti.

Vierailija
7/12 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menossa molempien osalta - ja viimeinen :)

Vierailija
8/12 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmesti kihloissa, kaksi kertaa aviossa niin, että viimeinen avioliitto on jatkunut useita vuosia.

Ensimmäisen kerran kihlaus purkaantui muusta syystä kuin riidoista tai ylennsä mistään negatiivisesta, sulhanen koki olevansa liian nuori lapsia ottamaan vastuulleen vielä kun minä olisin jo häntä muutaman vuoden vanhemapana voinut alkaa äidiksi ja jotenkin sulhanen vaistosi lapsenkaipuuni...

Toisen kerran kihloihin edellisen seurustelun loputtua, uusi sulhanen halusi perustaa perheen lapsineen, ja sehän sopi minulle. Menimme vihille, muutama lapsi syntyi vuoden ikäerolla ja lasten isä ei ollutkaan sitä mitä perhe tervitsee, vaan perhe kärsi...

Kolmannen kerran kihloihin uudellen ensimmäisen sulhasen kanssa, jonka kanssa rakkaus oli ollut syvää ja näin ollen mies halusi vieraan miehen lapset ja minut kosien, olen nyt toista kertaa onnellisesti naimisissa.

Vierailija
9/12 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla kerralla kihlaus + avioliitto, liian nuorena tehtyjä päätöksiä. Kaksi aivan erilaista ihmistä. Kasvoimme vaan erilleen. Suhde kesti kaikenkaikkiaan 10 vuotta.

Toka kihlaus päättyi ennen avioliittoa. Nopea suhde, jossa mies halusi pian kihloihin ja minä en osannut sanoa ei vaikka en avioon hänen kanssaan aikonutkaan. Onneksi tulin järkiini ja tajusin, ettei se suhde voisi kuitenkaan kestää ja purin kihlauksen ja lopetin koko suhteen samalla.

3:s kerta toden sanoi ja suoraan naimisiin ilman kihlausta. Nyt on lapsia ja ihana hyvä avioliitto, vaikea kuvitella, että tämä kaatuisi mihinkään.

Vierailija
10/12 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kihlaus ja avioliitto oli - kuten jollakin toisellakin tässä ketjussa - nuoruuden erehdys. Olimme olleet yhdessä 15-vuotiaista asti, ja kymmenen vuoden jälkeen avioliitto tuntui muka järkevältä ratkaisulta. Todellisuudessa se oli vaihtoehto erolle ja jälkikäteen ajateltuna niin olisi pitänyt tehdäkin. Liitto kesti reilun vuoden.

Pian sen jälkeen tapasin nykyisen mieheni, jonka kanssa olemme olleet yhdessä jo useamman vuoden. Toivottavasti tämä toinen kerta toden sanoo :)

Vierailija
11/12 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yks jonka eka avioliitto oli täysi erehdys, koska eroon olisi pitänyt ennemmin päätyä... Liitosta ei lapsia.

Nyt toinen kierros meneillään ja 2 lasta myös siunaantunut.

Vierailija
12/12 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis eronnut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi