Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zumba asiaa

Vierailija
20.01.2010 |

Onko täällä Zumbaavia ihmisiä ja onko tehokasta? Paljon on lähtenyt alkupainosta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vain sinne päin :-)

Itse olen aloittanut ihan vasta joten paino ei ole vielä lähtenyt tippumaan enkä niin aktiivisesti edes zumbaa kuin esimerkiksi opasvihkosessa oli aikataulutettu. Tilasin vain tuon itselleni lähinnä päivätyöläis-iltaopiskelijaäidin tanssituntien korvikkeeksi (kun ei enää viitsi lähteä kaikkien koulumenojen lisäksi tanssitunneille)... Tavoitteena on itselläni 2-3 zumbakertaa / viikko, enempää ei ehkä ehdi (viikonloppuisin tulee liikuttua muuten).

Vierailija
2/6 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin tykkään siitä 20-munutes workout levystä, mutta en oikein tiedä onko se just se tehokas jos tekee joka päivää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle syntyy esikoinen pian ja olen miettinyt tuon tilaamista jo sen vuoden päivät ja varmaan tehokkain olisi ostaa juuri nämä levyt ja jumpata vauvan ollessa unilla tms.

Saisi omat kilot takaisin pian.. Olen kuullu pelkkää hyvää itse tästä!

Vierailija
4/6 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin tykkään siitä 20-munutes workout levystä, mutta en oikein tiedä onko se just se tehokas jos tekee joka päivää...

teen vaihdellen. Ja tosiaan olen ihan vasta saanut ko. levyt että en ole päässyt vielä kovin usein kokeilemaan mutta tarkoitus on enemmänkin tehdä niitä pidempiä ohjelmia (sculpt and tone ja cardio party) ja vain jos aikaa on vähän, niin tuota 20 minuutin expressiä. Myös jos esimerkiksi teen jotain muutakin, esim. käyn lapsen kanssa hiihtämässä, niin silloin saatan tehdä lyhyemmän ohjelman.

Vierailija
5/6 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden jumppatuntien ohessa kerran viikossa. On kyllä hauska tapa yhdistää hauskanpito ja cardio-treenaus. Lihaksia en kyllä varmaan tuolla saa kehitettyä, mutta niitä voi sitten treenata muilla tavoin. Ei ole painonpudotustarvetta, eli en ole pudottanut, mutta kyllä tuolla varmasti laihtuu jos riittävän usein tekee; sen verran hiki lentää! :D

Vierailija
6/6 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on paino tippunu kaheksan kiloa kahessa kuukaudessa. Mutta muutin myös ruokavaliota ja käyn salilla lisäksi..