Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, onko teillä miespuolisia ystäviä,

Vierailija
19.01.2010 |

joiden kanssa olette tekemisissä viikoittain ja tämä on miehellenne ok? Käytte leffassa ja baarissa ja kahveilla heidän kanssa? Onko suhde täysin platoninen, molemmin päin? Voiko olla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välimatkaa on jonkin verran. Useimmiten kyllä tapaamme perheinä, mutta ollaan tavattu myös ilman ja miehelleni se on ok.

Ihan vaan kavereita ollaan. Ainakin nykyään kun ollaan kaikki varattuja toisaalle :)

Vierailija
2/4 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa porukassa liikkui neljä miestä, joita silloin tällöin tapailin. Kaksi olivat minusta jollakin tasolla kiinnostuneita, mutta omalta puoleltani se oli kaveruutta. Yhteen taas olin ihastunut ja toivoin asian etenevän kaveruuden kautta (näin ei tosin käynyt). Neljäs oli homo ja tämä kaveruus oli täysin platonista - tapasimme viikoittain ja joskus hän oli baari-illan jälkeen lattialla meillä yötä.

Nämä kaveruussuhteet jäivät, kun aloitin parisuhteen ja muutin. Toinen minusta kiinnostuneista miehistä tosin ystävystyi mieheni kanssa ja silloin tällöin he tapaavat pokeri-illoissa. Saatan tavata häntä kahden ehkä kerran pari vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipäätään usein, koska oon muuttanut suht vähän aikaa sitten uudelle paikkakunnalle. Mulla on ollut aina miespuolisia kavereita, viime vuosina etenkin 1 tosi hyvä. Olen kyllä nähnyt häntä myös sinä aikana, kun olen seurustellut, ja ihan kahden kesken. Aina on ollut ihan platonista.

Vierailija
4/4 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin yksi näistä kaverisuhteista on lipsahtanut vähän pidemmälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän