Onko kukaan käynyt Amwayn kasvoanalyysissä?
Kannattaako oikeasti mennä? Entä ne Artistryn ihonhoitotuotteet, ovatko oikeasti hyviä?
Kiitos jos joku vaivautuisi vastaamaan :)
Kommentit (5)
Ja minkä hintaisia ovat? Löytyykö kaikille ihotyypeille omansa? :)
ap
kun olin äidin mukana jossain koulutustilaisuudessa. Rouvat käski laittaa pään johonkin kummallisen kankaan alle ja siinä oli peili josta näkyi oma naama. Onkohan tämä se analyysi?
Valo oli erikoinen ja kasvot näkyi myös toiselle puolelle mistä se täti sitten selitti millainen iho. Kuivat ja rasvaiset kohdat,epäpuhtaudet näkyy hyvin. Oma naama ei kyllä näytä kovin sievältä siinä, mun ihoa kehuttiin kovasti mutta omasta mielestä se ei ollut kovin kaunista katsottavaa, se valo vääristi niin räikeäksi kaiken. Mutta suosittelen kyllä,hyvin saa tietää minkälainen ihotyyppi ja mahdolliset ongelmakohdat (esim minulla näkyi kuivahko otsa ja pientä epäpuhtautta leuassa,onhan niistä tiedoista apua ihonhoidossa).
Artistryn tuotteista osa on kainakin hyviä,mitään tosi huonoa ei ole tullut vastaan ainakaan vielä;pidän erityisesti käsivoiteesta joka imeytyy heti ja tuoksuu ihanalle (inhoan sitä voidemaista tuoksua melkein kaikissa rasvoissa..)Mutta kovin montaa tuotetta en ole kokeillutkaan,ne on niin kalliita monet. Jalkavoidetta sain joululahjaksi ja oli tosi ihanaa,tykkään tuoksusta,shampoista taas en löytänyt itselleni sopivaa kun sain äidiltäni niitä testailla,ja ne on mielestäni vähän ylihintaisia. Mutta nimenomaan ihonhoitoon tarkoitetuista Artistry-tuotteista olen itse tykännyt. Hinta niissä on se ainoa mikä rajoittaa tilaamista :/ Jos rahaa on niin suosittelen.
että on niitä aina eri ihotyypeille,jokaiselle omansa.
on ihan jees :) olin itse joskus mukana tuossa Amway hommassa. Voin sanoa että en kyllä toista kertaa rupea kiitos mun "tukijoille" etenkin sille naikkoselle. Ahdisti minkä kerkes!