Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vuotohäiriöt kuparikierukan asennuksen jälkeen

Vierailija
11.01.2010 |

Kuparikierukka laitettu vajaa kuukausi sitten ja vuotoa kesti ensin vajaa viikko, sitten loppui muutamaksi päiväksi, alkoi uudelleen ja taas loppui muutamaksi päiväksi.

Sitten alkoi taas uudelleen ja nyt sitten vuotanut jo 11 päivää putkeen.

Eli vajaa kuukauden ollut ja vuodottomia päiviä ollut 5kpl.

Onko jollain ollut vastaavaa niin että vuoto kuitenkin loppunut ja kierukka ollut ihan ok?

Yleensähän sanotaan että 3kk voi mennä että elimistö tottuu, mutta voiko tosiaan olla normaalia että vuotoa on kokoajan, ei vain enemmän kuukautisten aikana.

Minulla oli synnytyksestä aikaa 8 viikkoa kun laitettiin kierukka joten voisiko olla kuitenkin liian aikaisin laitettu.

Kuparikierukka ollut ennenkin ja silloin ei mitään ylimääräisiä vuotoja ollut. En ainakaan muista. ASennuksen jälkeen taisi vuotaa pari päivää mutta sitten oli ihan normaali kierto. Siksikin epäilen että on nyt jotain pielessä : /

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettii samaa.

Olen siis ap. ja kävin uudelleen lääkärissä.

Ultralla katsoi ja totesi että kierukka erittäin hyvin paikoillaa ja vuoto ei siis johdu siitä että olisi ollut huonosti tai tulossa pois.

Minulla todettiin lievä kohtutulehdus, joka ei ollut oireillut muuten kuin jatkuvalla vuodolla ja muuten vetämättömänä yleisvointina.

SAin ab kuurin ja muutamassa päivässä vuoto loppui ja kaikki muutkin oireetn.

Nyt kierukka on ollut todella hyvä, ei tunnu ollenkaan, ei vuotoja mikä parasta ei mitään ylimääräisiä hormoneja ehkäisystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi