Käytetyt sukset törkykalliita!
Kävin tänään urheiluvarustedivarissa ja olin pöyristynyt. Käytetyistä monoista pyydettiin yli 20e ja suksistakin yli 100e! Sauvat olivat järjestään yli 10e.
Onneksi tajusin käydä urheiluliikkeessä ja sain sukset, monot ja sauvat alle 100 eurolla. Ei ollut edes Prismassa siihen hintaan välineitä myynnissä.
Kommentit (26)
melkein uudenveroisia suksia+sauvoja 5 eurolla, eipä kelvanneet kenellekkään.
Kertokaapa pian mistä saamme uudehkot 205-210cm kuntoilijan sukset (yht. 2 paria) siteineen tai ilman, ehjät käytetyt tai uudet alle 100 euroa? Tulen hakemaan.
Halvat suksipaketit on yleensä jotain puristettua muoviroskaa.
meillä 6 v ja 7 v lapset, jotka hinkuvat suksia.
Kiertelin kauppoja ja katselin suksipaketteja.
CM:stä löytyi 99 e hintaan, Prismasta 89 e hintaan.
Käytettyjä olen katsonut myös, mutta hinnat hipovat 70 euroa.
Sporttidivariin ei taida siis olla asiaa.
Käsittämättömiä hintoja ihmiset pyytävät käytetyistä tavaroista!
laskettelusukset 25, monot taisi olla 10€
jos jollakulla on pk-seudulla tai lähialueella myydä noille 6 v ja 7 v pojille suksisettejä, saa tarjota ;-)
Vanhempi on 130 cm pitkä, ja toinen on n. 110 cm pätkä.
muumimamma-04 (at) luukku.com
JOs ne urheiluvarustedivarin sukset oli laatukamaa ja siksi korkea hinta? Urheiluliikkeessäkin on joko laatua tai ei, mutta myyjähän myy mitä asiakas haluaa ostaa.
että pienempien paikkakuntien urheiluliikkeistä saa edullisemmin urheiluvälineitä. Sama koskee kyllä muitakin tavaroita.. Tai sit mulla on käyny vaan hyvä tuuri ostosten kanssa.
100e:lla et saa kunnollista suksipakettia. Uutena. 100e:lla voit saada todella laadukkaan suksipaketin. Käytettynä.
Kunnolliset suksipaketit maksavat useita satoja - siksi niiden hinta käytettynäkin on vielä samaa luokkaa kuin laatupakettien käytettynä.
Siitä halvasta paketista saat käytettynä 10e jos sitäkään, siitä käytettynä ostetusta saat eteenpäin myydessä vielä 50e.
Itse hiihdän mielummin kunnon suksillä kuin näillä perusp**koilla..
olla Suomessa tehtyjä. Uudet ovat melkovarmasti Venäjällä tehtyjä, vaikka merkki olisikin suomalainen. Juuri nyt ylipäänsä lasten suksien löytäminen kaupoista on kiven alla, ne menevät hyvin kaupaksi Euroopassa ja Suomessa.
niin eipä siinä tarttekaan mitään pro-varusteita.
Kaikkia ei kiinnosta hiihto, jos sattuu olemaan sellainen niin miksi pitäisi hankkia jotkut parhata mahdolliset kamat? Eihän sellainenkaan joka pyöräilee vaan satunaisia lyhyitä matkoja osta mitään kilpapyörää?
Halvat suksipaketit on yleensä jotain puristettua muoviroskaa.
kerran talvessa
ja lapset kasvata niin nopeasti, että seuraavana vuonna pitää ehkä olla jo uudet
Poika on eskarissa ja todellakin tuo 100e tuntui jo isolta summalta suksiin. Tänä vuonna onneksi on lunta ja ollaan koko viikonloppu harjoiteltu hiihtoa. En usko, että poikaa haittaa, ettei nämä Peltoset ole mitkään prosukset. Nyt harjoitellaan pystyssä pysymistä ja eteenpäin pääsemistä.
Poika kasvaa 10cm vuodessa ja jalkakin 3 kokoa vuoden aikana. En usko, et ens vuonna samoilla suksilla mennään.
ap
Poika on eskarissa ja todellakin tuo 100e tuntui jo isolta summalta suksiin. Tänä vuonna onneksi on lunta ja ollaan koko viikonloppu harjoiteltu hiihtoa. En usko, että poikaa haittaa, ettei nämä Peltoset ole mitkään prosukset. Nyt harjoitellaan pystyssä pysymistä ja eteenpäin pääsemistä. Poika kasvaa 10cm vuodessa ja jalkakin 3 kokoa vuoden aikana. En usko, et ens vuonna samoilla suksilla mennään. ap
Etenkin, kun pystyt sen etukäteen ennustamaan.
Mä oon satsannut suksiin ja luistimiin. Into ei saa kaatua kurjiin välineisiin.
niillä on hiihdetty 5 kertaa, joten en mä niitä viitsisi millään 10 e myydä. Maksoi 150 e. Mieluummin vaikka ananan pois jollekin sukulaiselle tai ystävälle.
Niin, kirjoitin vähän väärin. Viime vuonna (kuten lähes joka vuosi) kasvoi 10cm ja jalka kasvoi 3 kokoa. Hurja on kasvu. 6v on yli 130cm ja jalkakin on 35.
Siellä näyttäs olevan.
jos jollakulla on pk-seudulla tai lähialueella myydä noille 6 v ja 7 v pojille suksisettejä, saa tarjota ;-)
Vanhempi on 130 cm pitkä, ja toinen on n. 110 cm pätkä.muumimamma-04 (at) luukku.com
niillä on hiihdetty 5 kertaa, joten en mä niitä viitsisi millään 10 e myydä. Maksoi 150 e. Mieluummin vaikka ananan pois jollekin sukulaiselle tai ystävälle.
siksi en ole koskaan ostanutkaan käytettyjä hiihtovälineitä.
100e:lla saa jo uuden suksipaketin.