Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytetyt sukset törkykalliita!

Vierailija
09.01.2010 |

Kävin tänään urheiluvarustedivarissa ja olin pöyristynyt. Käytetyistä monoista pyydettiin yli 20e ja suksistakin yli 100e! Sauvat olivat järjestään yli 10e.

Onneksi tajusin käydä urheiluliikkeessä ja sain sukset, monot ja sauvat alle 100 eurolla. Ei ollut edes Prismassa siihen hintaan välineitä myynnissä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi en ole koskaan ostanutkaan käytettyjä hiihtovälineitä.

100e:lla saa jo uuden suksipaketin.

Vierailija
2/26 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein uudenveroisia suksia+sauvoja 5 eurolla, eipä kelvanneet kenellekkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa pian mistä saamme uudehkot 205-210cm kuntoilijan sukset (yht. 2 paria) siteineen tai ilman, ehjät käytetyt tai uudet alle 100 euroa? Tulen hakemaan.

Vierailija
4/26 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvat suksipaketit on yleensä jotain puristettua muoviroskaa.

Vierailija
5/26 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 6 v ja 7 v lapset, jotka hinkuvat suksia.

Kiertelin kauppoja ja katselin suksipaketteja.

CM:stä löytyi 99 e hintaan, Prismasta 89 e hintaan.

Käytettyjä olen katsonut myös, mutta hinnat hipovat 70 euroa.

Sporttidivariin ei taida siis olla asiaa.

Käsittämättömiä hintoja ihmiset pyytävät käytetyistä tavaroista!

Vierailija
6/26 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskettelusukset 25, monot taisi olla 10€

Vierailija
7/26 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vielä itse tarjoamaan!

Vierailija
8/26 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jollakulla on pk-seudulla tai lähialueella myydä noille 6 v ja 7 v pojille suksisettejä, saa tarjota ;-)

Vanhempi on 130 cm pitkä, ja toinen on n. 110 cm pätkä.

muumimamma-04 (at) luukku.com

Vierailija
9/26 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs ne urheiluvarustedivarin sukset oli laatukamaa ja siksi korkea hinta? Urheiluliikkeessäkin on joko laatua tai ei, mutta myyjähän myy mitä asiakas haluaa ostaa.

Vierailija
10/26 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pienempien paikkakuntien urheiluliikkeistä saa edullisemmin urheiluvälineitä. Sama koskee kyllä muitakin tavaroita.. Tai sit mulla on käyny vaan hyvä tuuri ostosten kanssa.

Vierailija
11/26 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

100e:lla et saa kunnollista suksipakettia. Uutena. 100e:lla voit saada todella laadukkaan suksipaketin. Käytettynä.

Kunnolliset suksipaketit maksavat useita satoja - siksi niiden hinta käytettynäkin on vielä samaa luokkaa kuin laatupakettien käytettynä.

Siitä halvasta paketista saat käytettynä 10e jos sitäkään, siitä käytettynä ostetusta saat eteenpäin myydessä vielä 50e.

Itse hiihdän mielummin kunnon suksillä kuin näillä perusp**koilla..

Vierailija
12/26 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla Suomessa tehtyjä. Uudet ovat melkovarmasti Venäjällä tehtyjä, vaikka merkki olisikin suomalainen. Juuri nyt ylipäänsä lasten suksien löytäminen kaupoista on kiven alla, ne menevät hyvin kaupaksi Euroopassa ja Suomessa.

Vierailija
13/26 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eipä siinä tarttekaan mitään pro-varusteita.

Kaikkia ei kiinnosta hiihto, jos sattuu olemaan sellainen niin miksi pitäisi hankkia jotkut parhata mahdolliset kamat? Eihän sellainenkaan joka pyöräilee vaan satunaisia lyhyitä matkoja osta mitään kilpapyörää?

Halvat suksipaketit on yleensä jotain puristettua muoviroskaa.

Vierailija
14/26 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran talvessa

ja lapset kasvata niin nopeasti, että seuraavana vuonna pitää ehkä olla jo uudet

Vierailija
15/26 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on eskarissa ja todellakin tuo 100e tuntui jo isolta summalta suksiin. Tänä vuonna onneksi on lunta ja ollaan koko viikonloppu harjoiteltu hiihtoa. En usko, että poikaa haittaa, ettei nämä Peltoset ole mitkään prosukset. Nyt harjoitellaan pystyssä pysymistä ja eteenpäin pääsemistä.

Poika kasvaa 10cm vuodessa ja jalkakin 3 kokoa vuoden aikana. En usko, et ens vuonna samoilla suksilla mennään.

ap

Vierailija
16/26 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on eskarissa ja todellakin tuo 100e tuntui jo isolta summalta suksiin. Tänä vuonna onneksi on lunta ja ollaan koko viikonloppu harjoiteltu hiihtoa. En usko, että poikaa haittaa, ettei nämä Peltoset ole mitkään prosukset. Nyt harjoitellaan pystyssä pysymistä ja eteenpäin pääsemistä. Poika kasvaa 10cm vuodessa ja jalkakin 3 kokoa vuoden aikana. En usko, et ens vuonna samoilla suksilla mennään. ap

Etenkin, kun pystyt sen etukäteen ennustamaan.

Mä oon satsannut suksiin ja luistimiin. Into ei saa kaatua kurjiin välineisiin.

Vierailija
17/26 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä on hiihdetty 5 kertaa, joten en mä niitä viitsisi millään 10 e myydä. Maksoi 150 e. Mieluummin vaikka ananan pois jollekin sukulaiselle tai ystävälle.

Vierailija
18/26 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kirjoitin vähän väärin. Viime vuonna (kuten lähes joka vuosi) kasvoi 10cm ja jalka kasvoi 3 kokoa. Hurja on kasvu. 6v on yli 130cm ja jalkakin on 35.

Vierailija
19/26 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä näyttäs olevan.

jos jollakulla on pk-seudulla tai lähialueella myydä noille 6 v ja 7 v pojille suksisettejä, saa tarjota ;-)

Vanhempi on 130 cm pitkä, ja toinen on n. 110 cm pätkä.

muumimamma-04 (at) luukku.com

Vierailija
20/26 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä on hiihdetty 5 kertaa, joten en mä niitä viitsisi millään 10 e myydä. Maksoi 150 e. Mieluummin vaikka ananan pois jollekin sukulaiselle tai ystävälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme