sikiön katsominen
Oletteko katuneet kun olette katsoneet sikiötä esim. keskeytyksen vuoksi?
Kommentit (7)
mulle tehtiin keskeytys alaikäsenä, juuri sitä ennen julma lääkäri esitteli mulle sikiön kuvan. Sormet ja kaikki siinä näky; ja todellakin se kuva on piinannut mua jo yli 10 vuotta
Voi herranje! Minullekin sanoi vanha kätilö, joka oli juuri jäämässä eläkkeelle.. että on pakko katsoa tai kadun sitä lopun ikääni. Sanoin sille suoraan että pidän pääni enkä katso. Oli vähän vihainen mulle ja miehelleni asiasta kun ei uskottu sitä. Oli kuin mikäkin sadisti tuo kätilö.
itselle tehty raskauden keskeytys stakesin luvalla sikiön vaikea vammaisuuden takia viikolla 24. enkä todellakaan halunnut katsoa.
..lipsauttivat vain että viedään poika pois.. tästä on nyt aikaa reilut 12 vuotta, toipumiseen meni kohtuullisen kauan.
En oikein tykkää katsoa edes ultrakuvaa viikolla 7 kesken menneestä sikiöstä, vaikka eihän siinä näy kuin tumma laiskä.
katsoa, näytttäähän se jo ihan vauvalta 11plus viikolla. vaikka sanotaan että aika luuranko se vielä on.
kaverini teetti nuorena abortin ja kun se ensin kuvattiin sinä päivänä, sanoivat ettei tästä vauvaa olisi tullutkaan, oli tuulimuna. parin vuoden päästä ne teki sitten vauvan kun niille jäi siitä eka säikähdyksestä sellainen olo.
En katsonut sikiötä. Keskeytys viikolla 17. Ajattelin, että en pysty unohtamaan sitä kuvaa milloinkaan ja että se tulee aina mieleeni. Ei taida vielä sikiö muistuttaa vauvaa vaan on vaalea ja läpinäkyvä. :( En ole katunut vaikka en katsonut.