Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joiden lapset saaneet alkunsa hoidoilla. Kummassa oli vika, ettette

Vierailija
08.01.2010 |

voineet saada lasta perinteisesti? Entä sanoiko lääkäri teille, ettette voi koskaan saada lasta ilman hoitoja?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itseasiassa ainoa syy oli minussa. Lääkärin mukaan mahdotonta tulla luomuna raskaaksi ja yksi lapsi saatiin vaivalloisesti 4 ivf:n jälkeen. Nyt täällä pyörii vielä kaksi luomulasta :)

Eli ilmeisesti ensimmäinen raskaus auttoi asiaa ja seuraavat tärppäsivät luomusti. Nyt virallisesti hedelmättömän naisen täytyy ihan ehkäistä ;)

Vierailija
2/4 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin vika se, ettei ollut normaalia seksielämää - siis tarpeeksi yritystä! IVF-lapsi nyt meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 3.raskaus meni kesken ja sitten en tullutkaan raskaaksi reilun vuoden yrittämisen jälkeen. Hakeuduin lapsettomuusklinikalle ja tuloksena oli, että hormonitasoni on hieman matala. Syyksi lääkäri epäili työstressiä, joka itse asiassa saattoi vaikuttaa myös keskenmenoon :(. sain Clomifenia ja samaan kiertoon Menopur-piikkejä, kun Clomeilla ei kypsynyt yhtään munasolua. Menopurilla kypsyi heti ja tuloksena oli raskaus ensimmäisestä yrityskierrosta ja vauva :). Mieheni koetulokset olivat erinomaiset. En tiedä, millaiset mahdollisuuteni ovat tulla uudelleen raskaaksi luomuna.

Vierailija
4/4 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ovuloi, mutta sitä olisi voinut hoitaa pelkillä Clomifeneillä. Meille tehtiin kuitenkin mikrohedelmöitys, kun miehen simpatkin oli aika laiskaa kamaa... Eli jos minä ovuloisin normaalisti, olisi meillä todennäköisesti ennen pitkään tullut luomutärppi, mutta noita lääkityksiä ei voi kuukausia pitää sen takia, että joskus se hidaskin simppa löytäisi tiensä perille ja siksi mikrohedelmöitys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi