Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko raskauteni riskiraskaus? BMI n. 27,5

Vierailija
07.01.2010 |

Pituutta on noin 164 cm ja painoa suunnilleen 72 kg. Oli tarkoitus laihduttaa, mutta tulinkin raskaaksi. Olen kyllä melko liikunnallinen, esimerkiksi juoksin viime kesänä puolimaratonin (paino oli silloin muutaman kilon vähemmän).

Ilmeisesti joudun kuitenkin sokerirasitukseen? Onko muuten riskit komplikaatioihin kovin suuret?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät varmaan että paljon sua isommatkin on olleet raskaana.. Sokerirasitus tulee mutta tuskinpa siinä ainakaan kilojen puolesta mitään on, mutta toki hoikillakin voi tulla silti raskausajan diabetes tai vaikka verenpainetta. Mutta ei se nyt mitenkään muuten ole mikään varsinainen riskiraskaus että sitä nimeä voisi käyttää.

Vierailija
2/4 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aloin odottaan eikä mulle oo sanottu mistään riskiraskaudesta.

Sokerirasitus tehdään mulle vkolla 26 mut en sitä jaksa stressata.

Tähän mennessä aina kaikki verenpaineet, pissatestit ym todella hyvät ja ultrissa kaikki kunnossa.

Mun kaverilla on paljon enemmän ollut ongelmia raskauksissaan vaikka on normaalipainoinen, että ei se paino ole aina ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät varmaan että paljon sua isommatkin on olleet raskaana.. Sokerirasitus tulee mutta tuskinpa siinä ainakaan kilojen puolesta mitään on, mutta toki hoikillakin voi tulla silti raskausajan diabetes tai vaikka verenpainetta. Mutta ei se nyt mitenkään muuten ole mikään varsinainen riskiraskaus että sitä nimeä voisi käyttää.

Tiedän, että lihavammatkin voi olla raskaana. Ja tiedän myös sen, että mun ois syytä olla hoikempi.

ap

Vierailija
4/4 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kestä raskautta eikä vauvaa.