Tuleeko Teroluteista rintojen ja vatsan/munasarjojen jomotusta vai olenkohan tullut raskaaksi?
Viimeinen napin otin maanantaina, raskausyritykset päällä.
Kommentit (6)
Kiitti sulle vastauksesta, itsellä vaan ei tosiaan mitään noin voimakkaita oireita vaan sellaista vatsasärkyä/nipistelyä ja samoin välillä särkyoloa rinnoissa. Missä vaiheessa sun nuo oireet alkoi? Itse ajatelen että oireet tulee vaan noin kovista hormoneista. Tietysti toivon muuta, mutta taisi lähin ovulaatiota oleva yhdyntäkin olla jo 3 pvää ennen ovulaatio, en jaksa uskoa että olis tärpännyt..tosiaan turhia testejä tehty täälläkin.
mie söin sen tero-kuurin huhtikuussa ja heinäkuussa alko nuo oireet nuin pahoina.. olin kuitenki tullu raskaaksi vasta touko-kesäkuun vaihteessa.. oli siis kierto todella sekasin, ennen nuita teroja puolivuotta ilman menkkoja. siksi en uskonutkaan olevani raskaana ja aika olis ollu lapsettomuushoitoihin viikon päästä tuosta kun plussasin :) suosittelen silti testaamaan, saat ainaki varmuuden... tai voithan vielä viikon oottaa ja sitte jos ei oo menkat alkanu niin apteekkiin vain :) kuinka varma kierto sulla on? ja monestikko olet jo teroja syöny? ku mulla ainaki teroista menkat alko melkein heti viimesen pillerin jälkeen.
Eikö muilla ole kokemusta? Jotain särkytuntua alavatsassa ja enemmän oikealla puolella.
ja kuvittelin vielä nipun lisää raskausoireita.
Mulle ei Terolut-kuurista tullut mitään oireita. En kyllä tullut raskaaksikaan. Sittemmin on oma hormonitoiminta alkanut toimia, ja voin luopua pillereistä.
no mie ainaki kävin tero-kuurin jälkeen lääkärillä ku tuli niin huono olo, pyörrytti ja oksetti ja maha oli tosi kipeä +rinnat. lääkäri käski tehä raskaustestin (en ite halunnut ku olin niin monta tehny turhaan ja olin jo luopunut toivosta). ja plussaahan se näytti :) nyt olen viikolla 34 :) että suosittelen kyllä sitä raskaustestiä, toivottavasti tulee toivottu vastaus :)