Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sossulit tulevat vasta 26pv eikä me voida asua lasten kanssa sitä ennen kotona.

Vierailija
07.01.2010 |

Kun ne sossulit tulevat katsomaan että olenko saanut siivottua. Mää just moppaan lattioita ja pesen kohta vessan.

Lapset eivät kylläkään voi tulla isältään kotiin ennen kuin 26pv illalla, koska ne sotkee heti tämän mun vaivalla siivoaman kämpän.

Pitää munkin majailla nyt 19 päivää siellä lasten isän asunnolla, ettei tule sotkua tänne Kelan ja sossun maksamaan minun nimissä olevaan vuokra-asuntooni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ens viikolla tulee perhetyöntekijä lapsenvahdiksi niin mää pääsen kavereitten kanssa kahvilaan hengaamaan.

Vierailija
2/4 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikesta päätellen somali, koska eiväthän kunnon suomalaiset näin toimi.

Ellei sitten satu olemaan joku luuseri av-palstalla provoilemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä somaleilta sujuu. Keksin siinä samalla sitten uusia juttuja.

Ei oo kyllä nyt oikein hyviä, kun ukko on ollut lomalla ja hoitanut lapsia niin paljon että mää olen saanut viettää sinkkuelämää ja kuljailla kylillä ilman lapsia aamusta iltaan.

Siks ei just nyt mikään erityisemmin vituta, paitsi paskainen vessa.

Vierailija
4/4 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivottu. En kovin tarkkaan viitsinyt nurkkia nuohota kun muuten ne sossulit peruvat lupauksensa eivätkä maksakaan sitä 4h kotisiivousta kun meillä onkin muka liian siistiä.

Jes, sit soitan ukolle että kuorii kämpällään kattilallisen perunoita, niin saatan ehkä sille ja lapsille jotakin ruokaa väsätä jahka sinne menen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä