Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä kohdat olet itsestäsi palelluttanut ja miksi?

Vierailija
07.01.2010 |

Mä palellutin jalkani nuorena tanssireissulla. Oli kova pakkanen ja vain ohuet sukkikset jalassa ja hame. Taksia jouduin odottelemaan tunteja.

Nykyisin jalkani eivät kestä yhtään kylmää vaan kesälläkin viileämmällä säällä pitää sukkikset olla jalassa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kännissä, enkä tajunnut kuinka kylmä on ja että tarvis pitää lapasia tai ainakin sormikkaita. Seuraavana aamuna vasta tajusin.

Vierailija
2/8 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahasti, mutta sen verran, että turposivat pusuhuuliksi. Sinä talvena huulet turposivat sitten pienemmästäkin pakkasesta, mutta sen pitempään ei jäänyt ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ollut sekä teini että ulkoillut paljon, mutta mitään vaurioita ei silti ole tullut.

Vierailija
4/8 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvalehdet teininä kun ei voinut pitää pipoa päässä pyöräilessä... Olis mennyt hiukset sekaisin :)

Vierailija
5/8 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommandopipo. Se ilmeisesti kuitenkin päästi pakkasta läpi. Olin pellolla lenkillä, pakkasta -22.

Vierailija
6/8 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hiihtämässä avotunturissa. Pakkasta ei ollut kovin paljon, ehkä jotain -10- -15, mutta tuuli ja lumipyry oli melko kova. Lunta jäätyi hiihtolasien pokaan posken kohdalle. Tuuli turrutti kasvot niin, etten itse huomannut tuota jäätymistä. Kaveri sitten huomasi. Poskeen jäi peukalonpään kokoinen paleltuma, iho muuttui siltä kohdalta mustaksi vähän myöhemmin. Paraneminen kesti pari viikkoa. Tästä on kulunut jo kymmenen vuotta, ja edelleen poski on kylmänarka.

Vierailija
7/8 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etureidet paleltui joskus 18-vuotiaana kun olin muuttanut juuri omaan kämppään ja ihan kamala karkintuska tuli ja "koska mä voin hakea, jos mä haluan" niin hirveeseen pakkaseen ja tuiskuun lähdin 4km:n päästä hakemaan karkkia collegehousut jalassa. TYHMÄ!!!!

Vierailija
8/8 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei ole vielä tullut vastaan semmoisia pakkasia, jotka estäisivät ulkoiluni. Mutta olenkin vilukissa, joka ei ilman pipoa ja hanskoja ulkoile alle +10:ssä. ;)