Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tupakasta taas

Vierailija
05.01.2010 |

onko täällä lopettaneita? kauan olet ollut polttamatta? ja miten siis sait ton tavan pois elämästäsi?

olen jo kaikkia kokeillu tai melkein, vielä pitäis kokeilla sitä ihme lääkettä mistä ei te mieli röökiä.

ja miksi tää on näin vaikeeta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka päivä oli helppp, toka ihan hirveä, eilen oli helppo, en ottanut edes imeskely-tablettia ollenkaan, tänään on ollu taas paskamaisen vaikeaa. Hirveetä tahdonvoimaa ja itsensä psyykaausta kokoajan. Kaupassa vitutti niin paljon että olis tehnyt mieli ostaa jo senkin takia aski tupakkaa ja mäyris, onneksi oli lapset mukana jotka myös tsemppaa mua ja onneksi ne on sen verran isompia että ymmärtää miksi nyt olen pinna kireenä melkein kokoajan.

Odotan vain että helpottaa ja tiedän sen että jos nyt polttaisin tupakan, niin mulle tulis pahaolo ja tosi luuseri-fiilis, sitä en halua!

Niin ja sen oon jo huomannut että aamulla ei enää oo pahamaku suussa heti kun herää :)

Vierailija
2/5 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai melkein, varmaan 5 kertaa olen sytyttänyt tupakan ja ottanut pari hönkäisyä. Maistunut tosi pahalta. Minulla on himo tupakalle ulos, muttei himoa tupakkaan.

2mg purkkaa menee päivässä 3-4.

Toivottavasti olisin nyt lopultakin lopettanut tupakoinnin. Olen polttanut 20v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai melkein, varmaan 5 kertaa olen sytyttänyt tupakan ja ottanut pari hönkäisyä. Maistunut tosi pahalta. Minulla on himo tupakalle ulos, muttei himoa tupakkaan. 2mg purkkaa menee päivässä 3-4. Toivottavasti olisin nyt lopultakin lopettanut tupakoinnin. Olen polttanut 20v.

tykkasin polttaa pakkassaalla ulkona :)

Kuusi kuukautta nyt polttamatta. Muutama repsahdus alussa mutta tupakkaa tekee silloin talloin viela mieli.

Vierailija
4/5 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ei käy kieltäminen. Minä olen saanut monta kertaa katkaistua homman ihan jollain ihmeen "ahaa-elämyksellä", mikä on vaan sattunut oikeaan aikaan. En ole enää "halunnut" polttaa. Sitten kuitenkin aina joskus puolen vuoden päästä repsahtanut uudelleen sillä perinteisellä typeryydellä "Jos mä tän yhden nyt tässä seuraksi, niin eihän se haittaa." Ja pikkuhiljaa taas homma lähtenyt käsistä.

Nyt oon taas tosi kauan miettinyt, että haluan eroon tupakasta. Väkisin en sitä kyllä ala tekemään, siitä ei tule mitään. Tiedän, että jossain vaiheessa se vaan taas iskee, että en todellakaan halua enää polttaa. Ja taas kerran sitten vannon itselleni, että en kyllä maista enää koskaan sitä yhtäkään ;)

Mun pari kaveria on käyttänyt sitä lääkettä oikein hyvin tuloksin ja kokemuksin. Itsekin hommaisin sen, mutta se ei sovi mun toisen lääkkeen kanssa, näin olen ymmärtänyt. Mutta pitää vielä lääkäriltä varmistaa. Ellei se "ahaa-elämys" ala sieltä iskemään ;)

Vierailija
5/5 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi, viikon käytin vieroituslaastareit ja nekin jätin pois. Muutaman kuukauden olin sitten polttamatta, ei etes himoittanut. Sit vaan yks päivä ratkesin, nyt poltan päivittäin. Sätkää myös, ei mene niin paljon ja on halvempaa mutta pahempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan