Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä / pidättekö miehistä

Vierailija
03.01.2010 |

jotka eivät käytä ollenkaan alkoholia tai pari-kolme kertaa vuodessa korkeintaan?

Olisipa minulla sellainen, olen kyllästynyt tuohon ukon tissutteluun, vaikkei pahasti kännissä olekaan tai pahansisuinen, eikä mitään sellaista. Ärsyttää kun alkoholin pitää kuulua aina vapaisiin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hajusta :( Mutta pari kertaa viikossa vuodessa juova mies ok kyllä.

Vierailija
2/8 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on ollut humalassa viimeksi juhannuksena vuonna 2006 ja sitä ennen.. en edes muista... Ottaa tosiaan sen lonkeron pari kertaa vuodessa, eikä häiritse yhtään! Mitään arki-ilta litkuttajaa en edes katselisi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan joka viikko, joskus pari-kolme kertaa viikossa... lasin punkkua illalla... mutta kännejä en ota montaa kertaa vuodessa. Mä vaan nautin punaviinistä, mut huom. se lasi riittää. Joskus nuorempana juominen oli humalahakuista, mutta ei enää. Sellaista 2-3 kertaa vuodessa alkoholia ottavaa varmaan haittaisi mun "ottaminen", mua taas haittaisi useasti kännejä ottava ihminen.

Vierailija
4/8 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani ei juuri juo. Joskus harvoin (4-5krt/vuosi?) ostetaan punaviinipullo ja tissutellaan kahdestaan se puoliksi.

Olisko alkavaa alkoholismia vai yrittääkö puuduttaa jotain tylsyyttä/ikävää elämää siihen pulloon? Saunan yhteydessä kalja tai kaks ei mielestäni ole paha, mutta ilmeisesti tässä on kyse useammasta tai tiiviimmästä tissuttelusta...?

Vierailija
5/8 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät käytä ollenkaan alkoholia tai pari-kolme kertaa vuodessa korkeintaan? Olisipa minulla sellainen, olen kyllästynyt tuohon ukon tissutteluun, vaikkei pahasti kännissä olekaan tai pahansisuinen, eikä mitään sellaista. Ärsyttää kun alkoholin pitää kuulua aina vapaisiin.

Huomaa koska miehellä on vapaat kun iltaisin on aina punkkulasi tai oluttölkki edessä. vaikkei se juo kun sen pari, eikä se vaikuta sen käytökseen mitenkään, niin silti mua ärsyttä että miksi aina pitää ottaa alkoholia että tuntee rentoutuvansa.

Vierailija
6/8 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juova tai viinilasin ruuan kanssa juova mies haittaisi yhtään.

Oma juo viikonloppuisin kännejä, alkanut lihomaan. Eikä kummastakaan syystä sitten olekaan paljoa seksielämää :( En vain voi olla kännisen kanssa, kun itse en juo, sitten tuo lihominenkin kieltämättä vähän hämää.

Eli ei haittaisi, vaikkei mies joisi ollenkaan.

Vierailija
7/8 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät käytä ollenkaan alkoholia tai pari-kolme kertaa vuodessa korkeintaan? Olisipa minulla sellainen, olen kyllästynyt tuohon ukon tissutteluun, vaikkei pahasti kännissä olekaan tai pahansisuinen, eikä mitään sellaista. Ärsyttää kun alkoholin pitää kuulua aina vapaisiin.

Huomaa koska miehellä on vapaat kun iltaisin on aina punkkulasi tai oluttölkki edessä. vaikkei se juo kun sen pari, eikä se vaikuta sen käytökseen mitenkään, niin silti mua ärsyttä että miksi aina pitää ottaa alkoholia että tuntee rentoutuvansa.

Aamen. Olen samassa tilanteessa, mies juo aina sen pari "rentoutuakseen". Ei siinä mitään, mutta miksi aina pitää olla se kalja edessä vapaailtoina. En viitsi asiasta motkottaa, mutta harrastaisi ukko vaikka liikuntaa, niin saisi paremman olon siitä...

Vierailija
8/8 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitosen mies on hyväkuntoinen, ja harrastaa liikuntaa useita kertoja viikossa.

Silti vapaailtoina on oltava pari olutta tai pari lasia punkkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan