Hävettääkö mennä tänäänkauppaan albaanin kanssa?
Jotenkin tuntuu että saa ikäviä katseita osakseen jos niin tekee ja ehkä jopa pientä kommentointia..? Mitenkähän selittäisi miehelle että jätän sen kotiin kun tavallaan häpeän sitä? Tai ainakin arkailen ihmisten reaktioita.
Kommentit (8)
miksi pitäisi hävetä. Eihän sun mies ollut se ampuja. Ei pidä heti yleistää, että kaikki ovat samanlaisia.
Saatat saada katseita osaksesi, mutta älä välitä. Ei tämän tapauksen johdosta voi jättää kaupassa käymättäkään.
ensinnäkään mä en erottaisi vaaleaa albaania kuten näm telkkarissa puhuneet pari henkilöä suomalaisista tai vaikka virolaisista.
Toisekseen sun miehesi on nyt avainasemassa purkamassa tätä patoutumaan, sillä voi omalla esimerkillään osoittaa tuomitsevansa tämän poikkeavan yksilön ajatusmaailman sen sijaan että puolustelisi tekoa kulttuurisidonnaisena (jos se sitä edes on) logiikkana tai syyttäisi Suomea ja suomalaisia huonosta tuesta noin parinkymmenen vuoden sopeutumisessa.
ja pitää turpasa kiinni niin kukaan ei huomaa että on maahanmuuttaja=kosovo.
vaan että "joo", "ei", tai "hmmm" niin kaikki luulee että siinähän on tavallinen, sosiaalinen suomalainen mies.
Minä en ainakaan tunnista ketään, mistä ovat kotoisin.
kaikki luulee mua joukkomurhaajaksi.
Et voi olla tosissasi ap. Oletko provo?
Minä en ainakaan häpeä miestäni yhden kusipään takia. Jos joku sanoo jotakin niin oma on häpeänsä. Ei mieheni otsassa lue albaani, ihan menee vaikka italialaisesta tai espanjalaisesta. Eikö teille ole ikinä rasistit huudelleet tai katsoneet pitkään?
Ja jos joku käy kiinni niin saa syytteen pahoinpitelystä, niinhän se menis, vaikka tuota Sellon tapausta ei olisikaan ollut.
hävettääkö sinua mennä ulos? jos luullaan että olet joku joukkomurhaaja?