Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellekään teistä käynyt niin, että on ollut vahva TUNNE että odotat tyttöä/poikaa,

Vierailija
31.12.2009 |

mutta sitten tullutkin sitä toista sukupuolta, ei siis sitä mitä tunne väitti tulevan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä vahvat tunteet ja ennusmerkit onkin tässä niin hyviä, kun on 50% chanssi mennä oikein.

Vierailija
2/14 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aivan varma että poika tulee. Oli ihan poika fiiliksellä ja kaikki sano et mahakin näyttää ihan poikamahalta. Ja syke oli poikasyke jne.

No lapsi syntyi ja dadaa, tyttö tuli :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen kohdalla vahva tunne, että tulee tyttö, tuli poika. Kuopuksen kohdalla vahva tunne pojasta, tuli tyttö.

Vierailija
4/14 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin rv12 alkaen ihan varma, että poika tulee. Ei tullut ;)

Vierailija
5/14 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja molemmat osuivat nappiin. Yksi tyttö ja yksi poika.

Vierailija
6/14 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on nyt sitten 2 poikaa. Että mun kohdallani kyse taisi olla enemmän vahvasta toiveesta...

Vierailija
7/14 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta oli tosi vahva poika-olo, mutta tyttö tuli (en ehkä uskaltanut ääneen toivoa tyttöä). Nyt odotan kakkosta ja vaikka on tyttö olo ja ultrassakin näytti todennäköiseltä tytöltä, olen varautunut yllätykseen.

Vierailija
8/14 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 15vee lähtien sanonut että mun esikoinen on tyttö ja niin olikin ja tokan kohdalla olin rv5 ja sanoin et on jo nyt ihan poika tunne ja poika sieltä tuli. Mutta en oo koskaan aatellu et sen on pakko olla jotain sukupuolta, on vaan ollu sellanen tunne...

Vierailija
9/14 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tyttö-tunne, poika tuli. ja poikaa ehkä vähän toivoinkin, eli ei ollut tunteessa siitä kyse

Vierailija
10/14 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poika tuli. Toisesta oli heti alkujaan vahva tyttöolo, oli muka niin erilainenkin, kunnes rakenneultrassa selvisi, että odotan poikaa ja sen jälkeen tuli vahvat "poikaoireet". Ja poika tuli toisestakin!

Vierailija
11/14 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan tyttöjä tuli. Toivoin kyllä vähän enemmän poikaa, ehkä tuo olo johtui siitä.

Vierailija
12/14 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mennyt juurikin niin kun olen tuntenut.

Eli poika, tyttö ja tyttö

Vierailija
13/14 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 99% varma, että on poika. Kaikki vaatteet hankin vihreitä/ruskeita. Muutenkin merkit viittasivat poikaan.

Vierailija
14/14 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan enemmän poikia kuin tyttöjä. No, kaksi poikaa nyt on. Tuskin tulee enää lapsia ollenkaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi