Onko kellekään teistä käynyt niin, että on ollut vahva TUNNE että odotat tyttöä/poikaa,
mutta sitten tullutkin sitä toista sukupuolta, ei siis sitä mitä tunne väitti tulevan?
Kommentit (14)
Oli aivan varma että poika tulee. Oli ihan poika fiiliksellä ja kaikki sano et mahakin näyttää ihan poikamahalta. Ja syke oli poikasyke jne.
No lapsi syntyi ja dadaa, tyttö tuli :)
Esikoisen kohdalla vahva tunne, että tulee tyttö, tuli poika. Kuopuksen kohdalla vahva tunne pojasta, tuli tyttö.
Olin rv12 alkaen ihan varma, että poika tulee. Ei tullut ;)
ja molemmat osuivat nappiin. Yksi tyttö ja yksi poika.
meillä on nyt sitten 2 poikaa. Että mun kohdallani kyse taisi olla enemmän vahvasta toiveesta...
Esikoisesta oli tosi vahva poika-olo, mutta tyttö tuli (en ehkä uskaltanut ääneen toivoa tyttöä). Nyt odotan kakkosta ja vaikka on tyttö olo ja ultrassakin näytti todennäköiseltä tytöltä, olen varautunut yllätykseen.
olen 15vee lähtien sanonut että mun esikoinen on tyttö ja niin olikin ja tokan kohdalla olin rv5 ja sanoin et on jo nyt ihan poika tunne ja poika sieltä tuli. Mutta en oo koskaan aatellu et sen on pakko olla jotain sukupuolta, on vaan ollu sellanen tunne...
oli tyttö-tunne, poika tuli. ja poikaa ehkä vähän toivoinkin, eli ei ollut tunteessa siitä kyse
ja poika tuli. Toisesta oli heti alkujaan vahva tyttöolo, oli muka niin erilainenkin, kunnes rakenneultrassa selvisi, että odotan poikaa ja sen jälkeen tuli vahvat "poikaoireet". Ja poika tuli toisestakin!
Vaan tyttöjä tuli. Toivoin kyllä vähän enemmän poikaa, ehkä tuo olo johtui siitä.
on mennyt juurikin niin kun olen tuntenut.
Eli poika, tyttö ja tyttö
Olin 99% varma, että on poika. Kaikki vaatteet hankin vihreitä/ruskeita. Muutenkin merkit viittasivat poikaan.
saan enemmän poikia kuin tyttöjä. No, kaksi poikaa nyt on. Tuskin tulee enää lapsia ollenkaan...
Nämä vahvat tunteet ja ennusmerkit onkin tässä niin hyviä, kun on 50% chanssi mennä oikein.