Mitä mieltä nimestä Pinja?
Kommentit (21)
Pinja on jotenkin helpompi sanoa..?
Pinja, ihana nimi :)
Pihla ei minusta ole kaunis, jotenkin "outo"...
jonka suosiota en ole koskaan ymmärtänyt. Pihla kuuluu myös samaan kastiin. En siis tykkää.
serkkuni laittoi tytölleen tämän nimen.Ihan kiva, mutta en omalleni laittaisi, siskohan voisi sitten olla vaikka Paju.Tiedänkin tämän nimiset siskokset Pinja ja Paju.
ja nimeksi tulee Pinja. aivan ihana nimi :)
jota olen aina inhonnut. En tiedä miksi. Tulee mieleen, että se on väkisin keksitty 80-luvulla. Sen aikakauden muotinimi.
Joku tuossa Pinja-nimessä tökkii, en tiiä mikä, onko se se "pinjan siemenet" vai mikä..?
Silti on jännä, että Pihla nimi on taas minusta tosi kaunis! Pihla on jotenkin "raikkaamman" kuuloinen nimi.
Mun nimi on Pinja. Näin Pinjansiemenille allergisena voin sanoo että aika paljon läppää tullu heitettyy. En tiiä mistä joku käsitys on tullu et pinjat on kovii angsti teinejä. Ainaki omasta mielestä ihan kiva oon. No joo onhan se joku pinkku pinsku vähän semmonen.
No huvittaa ne PINJANSIEMENET. Niitä voidaan käyttää ruokiin.
Niin no Pinja on naisen nimi.Jos ois mies niin oilisi aika hassu,pinjansiemenet.
Mutta naisella siis,typerä tehdyn tuntuinen nimi,kuten Neilikka ja Kanelikin.
Ristitkää nyt vielä Kardemumma ja Kumina.
Kuusen vieressä on vanha pinja, poika häippää, taisi olla ninja. Tyttö suree heti paljon Tapaniaan, tapahtumat sijoittuvat tässä vanhaan Japaniaan :)
Pihlamiini-nimi (pihlajan ja jasmiinin risteytys) esiintyy Uppo-Nallessa. Siinäpä oivallinen nimi!
Ihan kiva. (mitä tuosta nyt muuta osaisikaan sanoa ) Hyvä ja kelvollinen nimi.
Pinja, Minttu. Kumpikaan ei ole aikuisen ihmisen nimi. Eli ei hyviä.
Kamala nimi, samoin Minja ja Tinja.
Tiedän yhden jo aikuisen Pinjan joka on aivan ihana ihminen =)