Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kauanko teidän 5-vuotiaat saa päivässä pelata/katsoa telkkaria?

Vierailija
30.12.2009 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivässä ja lisäksi nukkuu 12 h ja leikkii muilla leluillaan pikkuveljensä kanssa ja piirtää sekä "lukee" kirjoja.

Käytännössä pelaa nintendoa noin puolisen tuntia, pelaa xboxia isänsä kanssa tunnin ja katsoo telkkaa noin tunnin. Noin siis silloin jos tekee noita kaikkia. Yleensä xboxia pelaa silloin kuin isillä on aikaa. Mieluummin pelaa sählyä ulkona isänsä kaa. Nintendoa pelaa silloin kun mulla menee hermot veljesten kinasteluun tai tappeluun.

Samoin telkkaa katsotaan jos äippä tarttee rauhaa.

Vierailija
2/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla tavalla ja koin huonoa omaatuntoa siitä.. (turhaan?) :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muistaa itse pyytää. Pari kolme päivää viikossa jää kokonaan väliin. Pelejä pelataan ehkä 1-2 krt kuussa noin tunnin ajan.

Vierailija
4/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joululomalla on saanut katsoa tunnin aamulla ja tunnin illalla. Ollaan lomailemassa hevon kuusessa, missä ei ole kavereita, joiden kanssa vois aikaa viettää.

Vierailija
5/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöä 6v ei kiinosta tv tai tietokonepelit.

Vierailija
6/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten pajlon haluan itse olla rauhassa.

Lisäksi saa pelata puoli tuntia tietokoneella.

Vierailija
7/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä olekaan päiväkodissa pakkoulkoilemassa. Kamala määrä pakolla suoritettavaksi.

Vierailija
8/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa pelasivat sählyä tos pihalla kasiin saakka illalla vaikka olin sanut et ruoka on uunissa ja iltapesulle sen jälkeen. Mä olin juoksemassa ja tunnin lenkin jälkeen jätkät olivat vieläkin ulkona. Sapetti hiukan, olisin toivonut rauhallista iltaa, ja nyt jouduinkin ruokkimaan ja kylvettämään...

2 kirjoittaja (poika siis 6v)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä