kannattaako ostaa moccamasteria? Onko hintansa arvoista kahvia?
Kommentit (12)
katso enneminkin mikä kahvinkeitin on saanut paremmat arvostelut keittimien vertailussa ja osta testivoittaja.
mutta älä säästä ja osta sitä karvahattu mallia. se ei keitä kuumaa kahvia..
kahdella katkaisijalla ja keittää kuumaa..
Kummallakin tulee liian kuumaa kahvia ja toisella muitakin ongelmia. Itse en ostaisi missään tapauksessa. Halvemmalla saa parempiakin.
todella hyvää kahvia tulee ja maksaa kyllä ittensä takasi vuosien saatossa, ku kestää niin hyvin. ei tarvi koko ajan ostella jotain halpoja romu keittimiä!
Hyvää kahvia tulee varmaan muillakin keittimillä, mutta moccamasteriin saa ostettua varaosia toisin kuin moniin halpiskeittimiin. Esim. lasiset pannut ei ole mitään ikuisia, mutta moccamasteriin saa uuden pannun mistä tahansa prismasta.
ja vesitilaa usein, ole hyvä vaan. Minusta täyssin yliarvostettu laite, rumakin vielä ja siinä on vain tämä "merkki" mikä maksaa.
kun niillä ei ole varaa sellaiseen.
Samaa sanoo myös ne joilla ei ole makuaistia.
Me ostimme reilu vuosi sitten OBH Nordican Chilli-sarjan keittimen. Tippalukolla ja autom.katkaisijalla. Hyvähän se kaitin on silloin kun toimii, mutta meillä ainakin hajoilee sen katkaisija vähän väliä. Virtapiikeistä ei ole kyse ja kotikäytössä on.
Itse olen kahvin suurkuluttaja ja kotona vuosia olleena monta keitintä kokeillut. Moccamaster on ihan ykkönen, sama kestänyt vuosia, osat pesen säännöllisesti koneessa, kahvi on todella kuumaa.
Ja juppeja emme todellakaan ole. Huvittava ajatus.
Äärettömän ruma kapistus ja kahvi ei yhtään sen parempaa kuin taviskeittimelläkään.
Aika hiljainen ja kestäny varmaan kymenen vuotta. Kyllä se varmaan kannattaa.