Minkävärisiä kaakeleita et ainakaan huolisi kylppäriisi?
Kommentit (27)
väriä en osaa sanoa, koska sävyjä löytyy niin paljon kaikista väreistä että varmasti jokaisesta löytyisi edes joku kiva. Mutta marmorikuvioisia laattoja en kyllä huolisi!
oltiin kylässä, paikassa jossa just tehty remppa. Kämpän omistajat oli ihan onnesta soikeena, kun kylppärin seinät, lattiat ja amme mustat. Meistä se oli kamalan synkkä.
Haileansiniä, mintun- tms. vaaleanvihreitä.
Enkä persikanvärisiä, kylmänharmaita tai vaaleankeltaisia.
Kirkkaanoranssit voisivat olla tosi makeat!
mitä kuvitella saattaa ja vihreä myös, ellei sitten ole joku pirteä retrovihreä
haalean sävyiset siniset, vihreät ja keltaiset. Ja tosiaan kaikki marmorikuvioiset ovat järkyttävintä mitä vaan olla voi! Tummia ja syviä värejä on minun kylppärissä.
enkä missään tapauksessa laimeita pahvilaatikonvärisiä beessejä!
mulla taas on osa kylppärin kaakeleista sellaista ihanaa tosi tummansinistä pieniruudillista kaakelia. Olin aivan myyty sille, kun sen näin, ja kaikki vieraat ovat ihastelleet. En mäkään kyllä mistään valjunsinisestä perusta, pitää olla hyvin tummaa (tyyliin sen väristä, kuin Taika-astioissa) tai jotain turkoosia.
Mä inhoan kaikkia marmorikaakeleita (mautonta), harmaata (joka paikassa) sekä melkein mitä tahansa haljua, väritöntä väriä (jos väriä, niin pitää olla sitten kunnolla väriä!)
Siellä siis vedenvihreää ja valkoista...kaunis yhdistelmä. mä kammoan kaikkea tummaa harmaata mitä nykyään löytyy joka trendikylppäristä
Siellä siis vedenvihreää ja valkoista...kaunis yhdistelmä. mä kammoan kaikkea tummaa harmaata mitä nykyään löytyy joka trendikylppäristä
sun kylppäristä, vaikka ei itselleen sellaista laittaisikaan.
en myöskään huolisi niitä 70-luvun räikeän oranssisia kaakeleita..
Meillä nyt valitettavasti on sen väriset kaakelit, mutta onneksi ne lähtee kesällä vaihtoon kun tehdään kylppäri/sauna-remontti. Muutettiin taloon jota ei olla itse rakennettu. Muualla ollaan jo rempat tehty muutaman vuosi sitte, mutta kesällä sitten vielä toi proggis. Tulevasta en osaa sanoa muuta kuin että ei tota persikkaa, eikä sinistä.
-pinkkejä
-keltaisia
-myrkynvihreitä
-ruskeita
mulla taas on osa kylppärin kaakeleista sellaista ihanaa tosi tummansinistä pieniruudillista kaakelia.
Vaikken muuten sinisestä perusta ollenkaan, juuri sellainen tumma keskisininen voisi olla kiva. Ja vielä kivempi olisi tummahko kirkkaan punainen - tai sitten se oranssi:-)
t.9
valkoisella pohjalla valkoisia tulppaaneja kiertää koko kylppärin :) no mä oon muutenkin sellainen romanttisemman ystävä. en tykkää yhtään mistään harmaasta modernista tyylistä.
en tykkäisi myöskään
- persikasta
- lohenpunaisesta
- mintunvihreästä
- pepsodentin sinivihreästä
- mistään liian kirkkaista ällöpastelleista
toisaalta kylppärin kaakeleiden sävy riippuu aina muusta sisustuksesta. yllättävätkin värit saattavat joissain tilanteissa, sopivissa yhdistelmissä näyttää hyvältä, joten ei nämä ehdottomia ole.
eli varmasti joka väristä löytyisi joku kaunis sävy + joku toinen, millä sitä piristää/tehostaa...
Mutta kyl beiget, persikanväriset ja harmaat olis aika karseet mun mielestä...
Lempivärejäni ovat violetti, oranssi, keltainen, kogoltin sininen ja kulta... Mikäköhän niistä kylppäriin sitten...? Varmasti lähtisin puhtaan valkoisella liikkeelle ja säväyttäisin sitä kultaisella.
Keittiöön tahdon joskus oranssit/terrakottan väriset seinät tai ainakin yhden seinän.
Kyllä, horoskooppini on leijona :D Kristallikruunuja ja kultakehyspeilejä löytyy :P
Rakastaisin raikkaan sinisiä tai kirkkaan punaisia kaakeleita yhdistettynä valkoiseen. Yhdistelisin myös kirkkaita värejä pyyhkeissä ja somisteissa.
Ja aika monella tuntuu sellaiset kaakelit olevan. Mulle olis kauhistus!