Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muut näin höhliä aleshoppailijoita? Mä usein haalin

Vierailija
29.12.2009 |

tavaraa kärryyn ja sitten kiikuttelenkin niitä pitkin kauppaa takaisin kun en sittenkään raaski ostaa. Saatan myös palata tietyn rekin/hyllyn luokse monta kertaa hipelöimään samaa vaatetta tai tavaraa.

Pahin on ehkä tuo että kun tavarat on jo kärryssä niin teenkin kierroksen takaisin ja vien osan takaisin (kun esim. löytyi vielä kivempiä tai niin paljon tavaraa ettei kaikkea viitsikään ostaa).

Näytän varmaan sekopäiseltä pomppivalta tädiltä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on sentään järkeä viedä pois sellaista tavaraa, joka ei ihan miellytä ja joka jäisi käyttämättä.

Vierailija
2/6 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla mitenkään erikoinen, kuvittelet vain. Liikkeissä joissa asioin, ei ole kärryjä. Missä vaatekaupassa on kärryt, johon lastataan vaatteita? Prismassa?

Minkä ikäinen mahdat olla? Itsetunto kehittyy iän myötä, useimmilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioin yleensä Jumbossa ja siellä sama kärry on käytössä koko kauppakeskuksen alueella.

t. ap

Vierailija
4/6 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostin melkein mitä vaan kun halvalla sai, nykyään yritän miettiä tarkemmin että tarviinko oikeasti jotain juttua. Lapsille tulee usein haalittua vaatteita alerekeiltä vaikkei uusille olisi mitään tarvetta. Mutta jos joku kiva paita lähtee parilla eurolla niin pakkohan se on ostaa... ;o)

Vierailija
5/6 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovittelen, katselen kaikki läpi, mutta nihkeästi ostan.

Vierailija
6/6 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea päästäkin kun ei kukaan tuu lasten kanssa olemaan ja mies on aina niin kiireinen (tai olevinaan..).

Muutamana vuonna kun kävi niin, että tuntikausien jälkeen mulla ei ollut mitään jäänyt haaviin, niin nykyään en mene ollenkaan. Kärvistelen täällä kotona nämä viikot, ajatus alen ihanuudesta takoo takaraivossa, mutta kun vaan ei lähde niin helpottaa viimein.. =0)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi