Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samsung kännyköistä

Vierailija
29.12.2009 |

kysymystä.

Elikkä onko kestäviä,helppokäyttöisiä ym...

Kertokaas omat kokemukset kyseisistä luureista,kannattaako ostaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. puolitoista vuotta sitten tilaukseen laitettu, myymälästä lupasivat soittaa kun on tullut, vieläkään eivät ole soittaneet. Aikaa siis mennyt puolitoista vuotta.

Vierailija
2/17 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen kun ensimmäisen Samsungini hommasin.

Todella hyviä puhelimia! Logiikka toimii vähän eri tavalla kuin esim. nokialaisessa mutta kun sen vaivautuu opettelemaan, ei ongelmia!

Yhtäkään en ole joutunut vaihtamaan hajoamisen takia, tykkään muuten vain vaihtaa puhelimen uuteen noin vuoden välein. Ja Samsungilla onneksi riittää todella kauniita malleja! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. puolitoista vuotta sitten tilaukseen laitettu, myymälästä lupasivat soittaa kun on tullut, vieläkään eivät ole soittaneet. Aikaa siis mennyt puolitoista vuotta.

Vierailija
4/17 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä piruillakseni meinannut mutten kuitenkaan vaivautunut.

Vierailija
5/17 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin ostamaan tänä vuonna ekan Nokialaiseni, onneksi joulupukki pelasti siltä erheeltä ja toi lahjaksi uuden Samsungin :-)

Vierailija
6/17 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksista.

Itelläni on Nokia ja siitä olen vaihtamassa pois kun tuo on ihan susi,tai siis kaikki mun nokialaiset on ollu ihme maanantaiversioita :(

Vielä lisää lukisin kokemusksista samsungeista :)

Vierailija
7/17 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnolla seurasin keskustelua. Kokemusta ei ole Samsungista ollenkaan. Pojalle ostin ekaksi puhelimeksi joululahjaksi ja sain vielä todella hyvästä alennuksesta puhelimen, jossa on muistikorttipaikkakin ja muut herkut.

Jouluaattona miehen sukulaiset sitten vähättelivät puhelinta ja olivat sitä mieltä etten olisi rahojani huonommin tuhlata.

No onneksi poika oli erittäin onnellinen ja oppi sitä heti käyttämään. Pojalla oli minun vanha nokia aikaisemmin käytössä ja ongelmitta siirtyi käyttämään Samsungia.

Hyvä kuulla, etei se nyt niin huono ostos ollutkaan. Tuli jo vähän paha mieli, kun rahat muutenkin vähissä ja muuhun ei ollut varaa.

Kiitti vastauksista. Itelläni on Nokia ja siitä olen vaihtamassa pois kun tuo on ihan susi,tai siis kaikki mun nokialaiset on ollu ihme maanantaiversioita :( Vielä lisää lukisin kokemusksista samsungeista :)

Vierailija
8/17 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkii, niin eipä siinä paljon menetä vaikka ostaisi Samsungin vähän kuin "sian säkissä".

Vierailija
9/17 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aiemmat olleet pelkkiä Nokialaisia, nyt tuli stoppi. Sain just Samsungin - ihan mahtava. Eri käyttöjärjestelämä juu, kuin Nokialaisissa, mutta paljon, PALJON parempi. Paljon näppärämpi ja monipuolisempi.

Äänet todella korkealuokkaisia, ihan mieletön äänentoisto tämän puhelimen musiikkisoittimessa. Kalpenee esim. sata nolla minun nykyiseen mp3-laitteeseen :)) !?

Vierailija
10/17 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää kokemuksia

Vierailija
11/17 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesin edellisen samsungini (läpppäri) 2 kertaa pesukoneessa 40 asteen ohjelmassa 1.5 tuntia/kerta ja kuivatuksen jälkeen toimi normaalisti: )

Vuos sitten ostin uuden, kun halusin vähän pienemmän. Tääkin on hyvä ja nätti. Vähän erilaiset toiminnot kuin nokialla, mutta kyllähän nää oppii. 7-vuotiaallanikin on samsung ja hyvin on kestänyt. Tässä uudessa puhelimessani kaiutin hieman rohiseva mielestäni.

Suosittelen!

Vierailija
12/17 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehui niitä hyviksi jne. Olin ostamassa tytölleni puhelinta ja päädyin kuitenkin Nokiaan. Yksi syy siihen on se että suurimmalla osalla kavereista on myös nokian puhelin ja voi sitten ladata sitä kavereillakin jos on akku lopussa.

Mulla itselläni on tällä hetkellä Sony Ericson, ihan hyvä ja kestävä ollut. Alkuun oli vähän outoa kun n. 10 vuotta oli ollut aina Nokia. Vaikka olen tyytyväinen tähän, luulen silti että seuraava puhelimeni on taas nokian puhelin.

No, uskon että se samsungin on ihan hyvä.

Vierailija
13/17 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

akkuja ei meinaa löytää mistään vaan pitää tilata erikseen

Vierailija
14/17 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todela hyviä kokemuksia Samsungin puhelimista. Paljon kestävämpiä kuin esim.Nokian puhelimet. Esim. akut kestää paljon paremmin kuin muissa puhelimissa

Vierailija
15/17 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kyllä tosi paljon kyseisestä merkistä.

Mulla on ollut perus-simpukka-mallinen, pari liukukantista kameropuhelinta ja nyt viimeisin on toi touchwid. En enää vaihtaisi merkkiä. Mieheni osti viimetteeksi iphonen, mutta aikoo kyllä vaihtaa takaisin sitten taas samsungiin kun vaihdon aika on. Ainoa tosi hyvä on toi iphonen navigaattori (vaikka meillä tuo tom tomkin on).

Vierailija
16/17 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli myös eka puhelin Samsungin simpukkamalli, käytössä 4-5 vuotta eikä mitään vikaa koko aikana. Nyt hän osti uuden, Samsungin kosketusnäytöllisen, ja on ollut todella tyytyväinen.

Kun taas meidän nokialaiset ovat lähes kaikki sellaisia pikkuviallisia... toimivat kyllä, mutta pientä häikkää välillä on.

Vierailija
17/17 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne on rumia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä