vaikea raskauspahoinvointi ja kotityöt
Miten olette selvinneet kotitöistä ja nuorempien lasten hoidosta kärsiessänne pahasta raskauspahoinvoinnista?
Kommentit (5)
onneksi pahoinvointi, mutta pahimmillaan pelkkä puhuminen pahensi oloa ja koita siinä nyt sitten vastailla jatkuvasti kälättävälle 5-vuotiaalle. Tsemppiä kyllä se ohi menee!
olin sairaslomalla töistä joten nuoremmalla oli hoitopaikka. pph jonka täti oli aivan ihana. monta kertaa haki tytön kotoa tai toi ovelle. Asuttiin vajaan kilsan päässä hoitopaikasta. muuten minä vein lapsen aamulla hoitoon autolla, sinnittelin siihen asti ja yleensä oksensin parkkipaikalla. Kotiin ja pahoinvointilääke naamariin. Makasin sohvalla koko päivän. En pystynyt esim. sähköposteja lukemaan.
Mies haki lapsen töistä tullessaan. Mies opetteli käymään kaupassa. ja laittamaan ruokaa. siivosi ja hoiti lapsen. Kämppä meni vähän rempalleen niiden kuukausien aikana.
Kolmatta lasta ei tule, liian rankkaa meidän perheelle jos sama toistuisi.
Itse kärsin todella rankasta pahoinvoinnista(mikään ei pysynyt sisällä)
mutta apteekista (ja netistä olevasta apteekista)sai tilattua Sea Band pahoinvoinnin esto rannekkeet. Ne poisti kokonaan minulta oksentamisen ja elämä oli helpmpaa. Useilla toimii nuo tosin joillakin ei nekään. Kannattaa kokeilla. Itse käytin usean kk:n
Onneksi vanhemman lapsen kanssa oli isovanhemmat todella paljon. Kodin hoito jäi miehelleni täysin. Minä vain nukuin ja oksensin.. :(
Jotta en joutuisi osallistumaan kotitöihin. Raskasta.