FB, apua, ei ymmärrä!!!
Yksi kavereistani katosi. Siis ilman mitään kommenttia hävisi vaan kaverilistaltani eikä haku löydä koko ihmistä enää, tai ainakaan MINÄ en häntä löydä.
Silti tuo kyseinen nainen on mm. miehensä parisuhdetiedoissa (nimi näkyy linkkinä mutta ei vie profiilisivulle), näkyy julkisessa hakutuloksessani MINUN kavereissani ja haussa näkyvät myös yhteiset kaverimme (joiden kaverilistoissa tuo nainen taas EI näy). Jos hän olisi poistanut profiilinsa kokonaan nii ei kai näkyisi enää kenenkään tiedoissa?
Onko minut nyt "estetty" kaverin toimesta??? Kun minä en (muka) näe hänen tietojaan mitään kautta, mutta kuitenkin näyttäisi että profiili vielä on olemassa.. Ja jostain syystä FB väittää (muille) meidän olevan vielä "kavereita" vaikka en häntä kaverilistallani näekään.
Vai poistuvatko nuo jotenkin viiveellä nuo tiedot jos häipyy FB:sta kokonaan?
Kommentit (3)
ei halua että kukaan näkee hänen profiiliaan...
Näen kyllä hänen ystävänsä ja etusivun (mikä monilla näkyy ei-kavereille), mutta en päivityksiä, kuvia tms. Ottaa kyllä vähän päähän kun on sellainen henkilö joka kinusi vuosi sitten minua liittymään ja nyt sitten on tehnyt niin että minä en näe hänen juttujaan mutta hän näkee minun. Olen ajatellut että laitan viestiä ja kysyn asiasta, mutta en ole saanut aikaiseksi. FB myös koko ajan ehdottaa että lähettäisin hänelle yksityisviestiä, mitä siis voin kyllä tehdä.
Silloin sivut on vielä voimassa mutta vain hän voi nähdä oman tilansa.