Ihanaa kun on raskaana niin ei tartte aloittaa joka tammikuista laihdutuskuuria! :D
Kommentit (5)
Mä huomenna tasan puolivälissä, eli 20+0.
Olo on mitä mainioin, ehkä ne kolotukset tulee sit loppupuolella.
Ja painokin on tippunut 90kg---->85kg.. taitaa vauva viedä osansa :D
Joulunakin tippui kilo vaikka söin ja herkuttelin kun hevonen :D
Mut sit kun tän saan ulos, tavoitteena olis päästä vielä 70kiloon mitä joskus olin :)
ap
Viikolla 33 mennään. Nuorin lapsi vuoden ikänen niin johan tämä tuntuu, kohta herää päiväunilta ja saa raahata ahterinsa rappusilla taaaas yläkertaan. Hyötyliikunta yhdistettynä kidutus. ;)
Painoa tullut ilosesti lisää, 15 kiloa. Alussa pysyi aikahyvin kurissa, mutta nyt taas karkaa.
Ja kiva jos menee kilo per viikko loppuajalla!
Omalla tuurilla syntyy viikolla 43. Sinne enää 10 viikkoa! 10 kiloa vielä?
Ei paniikkia, itsekin tiputan joskus imettämisen jälkeen painoa, nähtävästi 30 kiloa. Vaikkka eihän näitä raskauskiloja saisi liikaa murehtia..
Menisin uimaan, mutta bikinit hallissa hävettää! :D Täälä joku mamma vaan kommentoisi!!
3
Nyt viikkoja 33, tammikuun lopussa varmaan käynnistellään, ja tulee 10kg pudotus viikossa! Paino noussut raskauden aikana 84->90, onneksi imetys pudottaa kesään mennessä alle 80 kiloon. jotenkin vain pitäisi pystyä se pitämään.
mä toivon kanssa että jos on pakko nousta ni ei nousis paljon, herkuttelun jätän kyllä nyt alkuvuodesta ihan minimiin, että itse en ainakaan sitä aiheuta. Olis helmompi alottaa se laihdutusurakka esim. samasta painosta missä oli ennenkun alko odottaa kun siitä vielä reilu 10kiloa isompana..:( teki tiukkaa jo ennenkin..mut turha sitä on stressata, onhan meillä loppuelämä aikaa laihduttaa :D
Ap
tämä on pahempaa olla raskaana kun särkee ja vihloo, eikä lihoa saisi!