painonvartijat ja imetys
eli oletteko laskeneet pisteitä imetysaikana? Minua se ainakin auttaisi terveellisempään elämään..ja asiallisia kommentteja kiitos!
Kommentit (8)
Itse laihdutin tasan 10kg painonvartijoissa. 300- 500g viikkovauhtia. Ei kannata hätäillä, vaikka toisilla tippuu paino aluksi 4 kg / viikko. Hillitty tahti on parempi, kun imettää.
ja tosiaan lähti n.3kg viikossa aluksi. Nyt ois kuitenkin tarkotus opetella ensin terveellisemmät elämäntavat ja kun imetys loppuu niin sitten laihduttaa oikein kunnolla. Pisteistä näkee, mitä on syönyt päivän mittaan. Pitää vaan kattoo, ettei syö liian vähän..
joillakin pisteillä! Rajattomasti voita ja kermaa - ja hiilarit pois niin laihakin laihtuu..eikä nälkä kurni!
ja sittenkö sydäninfarkti 50-senä..? Ja tuskin se vauvallekkaan on hyväksi tollanen dieetti, vaan kaikkea kohtuudella..
ap
Milläs selität sen, että juuri rasvadieetillä ihmisten veriarvot normalisoituvat (kolesteroli, sokerit jne..) ja paino tippuu?
Kannattais oikeasti tutustua faktoihin ennen kuin uskoo sokeasti lääke- ja elintarviketeollisuuden "ylipappeja" kätyreineen..
ihan perusruokaa. Mulla on ainakin imetyksen myötä lähtenyt mukavasti paino tippumaan ja imetyksen ansioista voi joka päivä syödä vähän jotain herkkuakin, kuten suklaata näin joulun aikaan.
enpä taida alentua nyt samalle tasolle äskeisen kanssa..en kaivannut mitään diettiasiantuntijan vastausta VAAN kokemuksia pv:n pisteistä ja imetyksestä! Lukekaa kysymys ennenkuin vastaatte!
mä aloitin justiin pisteet kun vauva on yli 4kk,tosi hyvä keino ja täysimettävä saa 10 ylimääräistä pistettä että maito varmasti riittää eikä laihdu liian nopeeta kun siitä varoitetaan imetysaikana.suosittelen!!!