Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

painonvartijat ja imetys

Vierailija
26.12.2009 |

eli oletteko laskeneet pisteitä imetysaikana? Minua se ainakin auttaisi terveellisempään elämään..ja asiallisia kommentteja kiitos!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä aloitin justiin pisteet kun vauva on yli 4kk,tosi hyvä keino ja täysimettävä saa 10 ylimääräistä pistettä että maito varmasti riittää eikä laihdu liian nopeeta kun siitä varoitetaan imetysaikana.suosittelen!!!

Vierailija
2/8 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutin tasan 10kg painonvartijoissa. 300- 500g viikkovauhtia. Ei kannata hätäillä, vaikka toisilla tippuu paino aluksi 4 kg / viikko. Hillitty tahti on parempi, kun imettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan lähti n.3kg viikossa aluksi. Nyt ois kuitenkin tarkotus opetella ensin terveellisemmät elämäntavat ja kun imetys loppuu niin sitten laihduttaa oikein kunnolla. Pisteistä näkee, mitä on syönyt päivän mittaan. Pitää vaan kattoo, ettei syö liian vähän..

Vierailija
4/8 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin pisteillä! Rajattomasti voita ja kermaa - ja hiilarit pois niin laihakin laihtuu..eikä nälkä kurni!

Vierailija
5/8 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sittenkö sydäninfarkti 50-senä..? Ja tuskin se vauvallekkaan on hyväksi tollanen dieetti, vaan kaikkea kohtuudella..

ap

Vierailija
6/8 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs selität sen, että juuri rasvadieetillä ihmisten veriarvot normalisoituvat (kolesteroli, sokerit jne..) ja paino tippuu?

Kannattais oikeasti tutustua faktoihin ennen kuin uskoo sokeasti lääke- ja elintarviketeollisuuden "ylipappeja" kätyreineen..

Vierailija
7/8 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan perusruokaa. Mulla on ainakin imetyksen myötä lähtenyt mukavasti paino tippumaan ja imetyksen ansioista voi joka päivä syödä vähän jotain herkkuakin, kuten suklaata näin joulun aikaan.

Vierailija
8/8 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä taida alentua nyt samalle tasolle äskeisen kanssa..en kaivannut mitään diettiasiantuntijan vastausta VAAN kokemuksia pv:n pisteistä ja imetyksestä! Lukekaa kysymys ennenkuin vastaatte!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän