Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua ärsyttää fb:ssä "salaperäiset" statukset, joihin ei anneta selitystä kun joku kysyy...

Vierailija
26.12.2009 |

Miks sellasia edes pitää kirjottaa?!?!

Esim. "Tänään tapahtui jotain todella erikoista"

ja kun joku kysyy mitä tapahtui niin tyyppi vastaa, että tämä ei taida olla oikea paikka kertoa, mutta kerron sulle sitten joskus. tms.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaa sulla olla köyhä elämä, kun tuommosta vaivaudut edes miettimään!

En itse yleensä moisia statuksia kirjoottele, mutta kerran pari oon kirjottanu.. kun on tapahtunut jotain mitä ei periaatteessa haluu hehkuttaa yleisesti, mutta ei malta olla ihan hiljaakaan! Ja tommosella voi saada juuri tietyn ihmisen kiinnostumaan, voi siis olla myös hyvin laskelmoitu ja tavallaan vain yhdelle suunnattu päivitys.

Kannattaako siellä fb:ssä muuten olla, jos ärsyyntyy niin siitä, mitä joku toinen OMAAN profiiliinsa kirjottelee? Nehän saa nimittäin näkymättömiin sun sivulta kokonaan, jos haluaa, että sinänsä vähän turhaa suivaantumista.

Vierailija
2/2 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaa sulla olla köyhä elämä, kun tuommosta vaivaudut edes miettimään!

En itse yleensä moisia statuksia kirjoottele, mutta kerran pari oon kirjottanu.. kun on tapahtunut jotain mitä ei periaatteessa haluu hehkuttaa yleisesti, mutta ei malta olla ihan hiljaakaan! Ja tommosella voi saada juuri tietyn ihmisen kiinnostumaan, voi siis olla myös hyvin laskelmoitu ja tavallaan vain yhdelle suunnattu päivitys.

Kannattaako siellä fb:ssä muuten olla, jos ärsyyntyy niin siitä, mitä joku toinen OMAAN profiiliinsa kirjottelee? Nehän saa nimittäin näkymättömiin sun sivulta kokonaan, jos haluaa, että sinänsä vähän turhaa suivaantumista.

Mut mikä kakkonen SÄ kuvittelet olevasi, kun määrittelet siellä mistä kukakin saa "suivaantua"?! Ja ihan oikeasti, tuollaisen laskelmoinnin miettiminen vasta köyhästä elämästä kertookin... Ei oo tullut mieleenkään tuommoista vaivautua miettimään!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla