Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En sitten ehtinyt tänä jouluna joulutorttuja leipoa...

Vierailija
23.12.2009 |

enkä piparitaloa...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdin leipoa torttuja. Ja pasteijoita, kakkua, piirakkaa, pitsoja, kääretorttua...tänä jouluna meni ihan älyttömiin tän homman kans. Yksin en onneksi tehnyt vaan meillä jokainen jouluvieras teki oman osansa. Just laitoin joulukarkit kulhoihin, jokainen oli tuonut jotain karkkia ja meillä on niitä kymmenen erilaista laatikkoa, siis varmaan kaikki maut mitä kaupasta löytyy. Hillitön määrä ruokaa seitsämälle aikuiselle ja yhdelle lapselle muutamaksi päiväksi! Meidän joulut oli ennen niin rentoja,kunnes sisarusten kanssa päädyttiin kolmenkympin paremmalle puolelle, ja nyt sit huhkitaan hiki päässä ja mietitän tosissamme jotain hyasinttiasetelmia ja juustotarjottimia. Pysäyttävää - tietenkin hauskaakin, saahan tässä oikeasti joulun tuntua kun yhdessä tehdään ja joululaulut soi. Mut työleiristä tää joulunalusaika kyl käy, mä olen aika poikki. ENSI VUONNA otetaan taas rennosti, eikä leivota yhtään mitään - vannon!

Vierailija
2/10 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainaki tortut leipoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja torttuja leivon aina sitä mukaa kun syödään silloinhan se parhailta maistuu.... - on mulla yks hedelmäkakku valmiina :-)

Vierailija
4/10 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ehdi juuri koskaan, ja hyvin on selvitty.

Ja tortut kyllä tekee nopeasti jos jättää tietokoneen rauhaan.

Vierailija
5/10 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en miellä sitä edes leipomiseksi. Minä ainakin ostan niitä valmiita levyjä mitä pistetään puoliksi + täytteet + muokkaus, menee varmaan 15 min. niitä tehdessä. Jos mun tekis mieli (ei kyllä enää tee) aattona, voisin aivan hyvin väsätä äkkiä niitä kahville.

Vierailija
6/10 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joulu tulee silti :)

En edes mattoja ulkoiluttanu. Jos sitten juhannuksen aikaan.

Vierailija
7/10 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerralla enemmän, mutta usein teen sen mitä menee. Otan sulamaan pellillisen verran levyjä, puolitan, laitan hillot ja uuniin. Tekeminen max.5min, uunissa hetken. Ei siinä ole mitään ehtimistä tai edes leipomista. =)

Vierailija
8/10 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan aina valmiita levyjä pakastealtaasta, helppoa ja hyvää. Ja tosiaan max 15 min menee.

Vierailija
9/10 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siinä taikinan nyppisemisessä menee tovi, kaulitsemissa vielä kauemmin

Ostaisit valmiita taikinalevyjä!

Vierailija
10/10 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomennakin ehtii vielä. Minä paistan tortut valmistaikinasta just ennen kahveja. Aikaa menee muutama minuutti ja uuni hoitaa loput.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme