Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti mitään järkeä testata ennen menkkojen alkamispäivää?

22.12.2009 |

Moikka,

mietin tässä että haluaisin kovasti testata jouluaattona kp25/28, mutta onko kukaan oikeesti saanut plussaa näkyviin ennen kun menkkojen pitäisi alkaa? Monet testit kyllä lupaa että voi testata jo neljäkin päivää ennen menkkojen alkua, mutta en oo kyllä kellään kuullu näyttävän sitä plussaa niin aikaste vaikka ovat raskaana olleet.

Meillä on nyt takana yritystä noin vuosi ja kolme kuukautta. Yk on nyt kuiteski jo n. 17 ja ekaa kertaa tajuttoman kipeät rinnat ja hirveätä vihlontaa alavatsassa jo monta päivää. Olispa kiva testata joululahja, mutta nega ei kyllä oo kiva saada...

Mikä sitten on se herkin testi? Jos kuitenkin repsahtaa testaamaan...=)

Soffu kp 23/28

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei kannata.. Vaikka voihan se plussa siellä jo näkyäkkin, mutta itse odottaisin sinne että menkat on myöhässä! Vaikka se onkin vaikeeta eikä jaksaisi olla kärsivällinen mutta silloin se tulos on ainakin varma. Olen ehkä jotenkin vanhanaikanen, mutta jotenkin se ajatus on niin sitkeästi päässä, että jos menkat ei ole myöhässä niin ei ole raskaana :D

Tota clearbluen testiähän monet kehuu, että näyttää jo ennen menkkojen alkua, jos nyt välttämättä haluat jo testailla :P

Vierailija
2/4 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aattelin nyt vielä yrittää jaksaa muutaman päivän.

Clearblueta ostin ja siinähän on ennen lukenut isolla että voi tehdä jopa 4 päivää ennen kun menkkojen pitäs alkaa MUTTA eipä lukenu enää. Pienellä kyllä luki takana. Ehkä siitä on tullu niin paljon palautetta että ei kelleen kuitenkaan plussaa tuu niin aikaste vaikka teorias voisi. =) Olisko vaan kertakaikkiaan pelkkää rahastusta että ihmiset tyhminä ostas testejä ja tekis joka päivä alkaen siitä neljännestä ennen menkkoja.

Totta tosiaan, esikoisesta plussa näky kunnolla vasta viikko siitä kun menkkojen olis pitäny alkaa. Joten mulla kait ei ees pomppaa mitenkään nopeesti toi hormonitaso ellei sitte kaksoset oo tulossa. =)

No mutta pistän pään pakkaseen ja yritän odotella vielä muutaman päivän. Eiks se maanantaiki tule ihan nopeesti, se päivä kun sitte "saa" testata?

Soffu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain plussan jo 6 päivää ennen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, hätäinen kun olin testien kanssa.. :)

Vierailija
4/4 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin plussasin kaks päivää ennen ku menkkojen piti alkaa. En myöskään jaksanut odottaa. Ihan selkeä plussa tuli ja nyt mennään rv 4+3! =)