Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kaveri oli aikoinaan ihastunut minuun, eikä ilmeisesti pääse asiasta yli

Vierailija
21.12.2009 |

Hiukan ennen kuin seurustelemaan mieheni kanssa, kävin yhden kerran ulkona mieheni ystävän kanssa. Siitä ei syntynyt sen enempää; emme edes halanneet. Tästä on aikaa jo KAHDEKSAN vuotta ja olemme olleet koko ajan tekemisissä tämän miehen kanssa. Hän on mukava ja avulias. Mieheni käy pelaamassa sulkkista kaverinsa kanssa jne. Joskus tämä kaveri on käynyt hoitamassa koiraamme, jos olemme olleet lomalla.

Pari viikkoa sitten tämä mies lähetti mulle sähköpostia (ilmeisesti oli humalassa), jossa hän harmitteli sitä, ettei aikoinaan ollut aktiivisempi suhteessa minuun. Kuulemma ollaan mieheni kanssa hyvä pari eikä hän halua enää tulla väliimme. Tämä mies on ollut sinkkuna melkein koko kahdeksan vuotta.

Mua harmittaa ihan kamalasti. En halunnut aikoinaan mitenkään loukata tuota miestä, koska hän oli ja on edelleen tosi kiva. Nyt en tiedä, pitäiskö mun ottaa asia jotenkin puheeksi oman mieheni tai tämän miehen kaverin kanssa. Vai annanko asian vain olla?

Onko ehdotuksia? Tai kokemuksia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä annat asian vain olla..mies kokeili kepillä jäätä,että jos sullakin olis jotain tunteita..

Mutta en usko että haluaa mitään sotkuja mihinkään suuntaan itsekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla