Mitä h**vettiä mä ostan miehelle lahjaksi?? Pää aivan tyhjä...
Ei lue, eikä ole mitään erityistä harrastustakaan :/
Ehdottakaa jotain, pliis!
Kommentit (25)
Osta vaikka scrabble-peli. Saat hyötyä itsekin:)
Tai uusi pipo ja hanskat sekä kaulaliina.
rikkaimuri auton imurointia varten, alkomittari autoon. työkalun muotoiset suklaat. kerrasto tai shortsipyjama
itsellesi ja miehellesi, vietätte kaksin laatuaikaa. Lastenvahti vaikka MLL:stä jos ei sukulaiset tai naapurit pääse hoitajiksi
neule, elokuva, lahjakortti jonnekkin, pyjama, olohousut,
-lahjakortti kasvo- tai jalkahoitoon
-lahjakortti johonkin liikkeeseen (urheilu?)
-lahjakortti kuntosalille ;)
-vaatetta, esim kalsarit
-nahkahanskat
-kello
-kaulakoru
-lompakko
Anna lahjaksi vaikka 10 kerran seksilahjakortti. Siis omalta vaimolta. Ja vaikka käytettävä vuoden loppuun mennessä... :)
lisäksi yhteiseksi lahjaksi meille teatteriliput :) Saa myös yhden paidan, jota on toivonut.
Anna lahjaksi vaikka 10 kerran seksilahjakortti. Siis omalta vaimolta. Ja vaikka käytettävä vuoden loppuun mennessä... :)
Tervemenoa halut!
Mies: "Muru, miten olis...?"
Nainen: "No onks sulla vielä niitä kertoja jäljellä siinä lahjakortissa? Montako niitä vielä oikein on?"
Hyvässä parisuhteessa, jossa seksiä harrastetaan, tuollaisilla ei tee yhtään mitään.
Tai sitten kävisi näin:
Mies: "Muru, miten olis...?"
Nainen: "Voi että, mä oon kyllä nyt tosi väsynyt."
Mies: "Mut mullapa on tää lahjakortti, niin että alas tulla nyt vaan!"
Oikeasti, sellainen piikkimatto minkä päällä maataan (yksin :D). Tämän joulun HITTI!
Harva mies pystyy Juha Vuorista vastustamaan, sellasetkin jotka ei muuten oikeen lue.
Sellaista jota pystyy lennättämään sisällä. Miehethän tykkää tunnetusti tällaisista vempaimista!
ei siis mikään pappojen rannekoru vaan nuorekkaampi, esim sellainen jossa on nahkaa ja terästä. Muita ehdotuksia: taskumatti, puukko, vaelluskenkälahjakortti, kuoripuku
Lupaa miehellesi, että hänen ei tarvitse osallistua puoleen vuoteen kotitöiden tekemiseen.
kävimme passikuvassa koko loppu perhe. Hyvä passikuvaaja änki meidät kaikki siihen normikokoiseen passikuvaan. Ja kuva lomapakkoon. Oli todella mieleinen ja hyvä. (äiti+kolme lasta)
Lupaa miehellesi, että hänen ei tarvitse osallistua puoleen vuoteen kotitöiden tekemiseen.
Monitoimityökalu...