Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Halens-postimyyntifirmasta

Vierailija
17.12.2009 |

Oletteko tilanneet mitään Halensilta? Millainen on laatu keskimäärin? Muita mielipiteitä? Katselin netistä heidän vaatteitaan, ja näyttivät suht kivoilta. Erityisesti kiinnosti houstu, joissa näytti puntipituuksia olevan pitkäjälkaisemmallekin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luettelossa oli ihan kivan näköinen,mutta se mikä minulle lähetettiin, oli todella lyhyt ja leveä. Sitä ei voinut pitää housujen tai hameen sisäpuolelta kun pituus ei riittänyt, kaupassa ei kukaan ostaisi sellaista paitaa, leveytensä takia se oli todella hullun näköinen hoikalla ihmisellä. Kangas paksua ja kovaa, epämukavan tuntuinen. Toisen kerran tilasin pitkän puolihameen. Kuvassa se näytti ihan kivalta ja hyvin istuvalta, mutta kun kotona kokeiltiin sitä päälle, olin järkyttynyt. Helma oli todella leveä ja pönkötti rumasti koska oli paksusta materiaalista ommeltu. Kuvauksessa olivat kai vetäneet tuon leveän helman taakse ja kiinnittäneet sen nuppineuloilla niin saatiin hyvin istuvan näköiseksi.

Vierailija
2/15 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat hyvälaatuisia, ei ainakaan omalle kohdalleni osunut kertaakaan huonoa. Ja juuri farkut ovat hyviä, kun on sitä pituutta kahta eri vaihtoehtoa: lyhyemmille ja pidemmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa tasoa kuin elloksella

Vierailija
4/15 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet eivät olleet kovin hyvää laatua. Mielestäni Ellos on paljon parempi. En ole kyllä vuoden 2005 jälkeen tilannut Halensilta joten en tiedä nykyistä tilannetta.

Vierailija
5/15 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kyllä elloksen vaatteet ovat paljon laadukkaampia. halensilta en itse ainakaan aijo enää tilata..

Vierailija
6/15 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en tosiaan pidä Ellostakaan kovin tasokkaana eli laatu vaihtelee heillä todella paljon.

Mutta enitän ärsytti Halensilla se, että toimitus oli Siwaan ja koko paketin joutui heti maksamaan. Sitten taas palautus Siwaan ja rahojen palautusta joutui odottelemaan Halensilta. Ei ollut kovinkaan kätevää. Eli en aio sen vuoksi tilata enää uudelleen. Helpompia nämä firmat, joissa voi olla laskutusasiakkaana.

Vierailija
7/15 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enitän ärsytti Halensilla se, että toimitus oli Siwaan ja koko paketin joutui heti maksamaan. Sitten taas palautus Siwaan ja rahojen palautusta joutui odottelemaan Halensilta. Ei ollut kovinkaan kätevää. Eli en aio sen vuoksi tilata enää uudelleen. Helpompia nämä firmat, joissa voi olla laskutusasiakkaana.

Vierailija
8/15 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet eivät olleet kovin hyvää laatua. Mielestäni Ellos on paljon parempi.

Vierailija
9/15 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja vaatteita vähän laadukkaamman oloisia kankaita kun elloksella ja h&m, tosin hinnakkaampia. useimmiten koko 32/34 menee vaikka olen kokoa 36 normaalisti. Erityisesti mekot ja alusvaatteet on halensilla kauniita.

Laskulla maksat vain pitämäsi tuotteet ja lasku tulee postissa saman tai seuraavan kuun puolivälissä. onhan se lasku aina kätevämpi kun postiennakko.

Vierailija
10/15 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs on nykypäivän tilanne? kannattaako tilailla?

Vierailija
11/15 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä myydään kaikenlaisia huorausasuja ja seksihepeneitä vain. Ei ole kunnollisen ihmisen kauppa

Vierailija
12/15 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele missään tapauksessa. Rahoja ei saa takaisin ja jos ei pakettia hae ajoissa ja se palautuu saa jälkimaksun siitä.

Vierailija
13/15 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut ihan siinä kuin ellokseltskin, vaatteet ovat ihan samassa määrin kuin elloksellakin, olleet sellaisia kuin odotinkin, eli enimmäkseen. Ei enemmän sieviä isojen kokojen vaatteita kun h&m, ja minusta kivammin värejä tummahiuksiselle, kuin elloksella. Ellos on vähän samaa väriskaalaa kun suomen kaupat, blondeille suunnattua puuteriroosaa ja utusinistä, tai pelkkää mustaa ja valkoista.

Myös Cellbes ollut ok.

Vierailija
14/15 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitus luvattiin 6 arkipäivän sisällä, mennyt kuukausi eikä ole vaatteita näkynyt.. Asiakaspalvelusta vain voivotellaan tilannetta, nyt on ruuhkaa joten toimituksissa kestää.. Paketti ollut viimeiset 3 viikkoa "varastossa käsiteltävänä".

Nättejä vaatteita kylläkin, mutta toista kertaa en ruotsipelleiltä tilalle.

Vierailija
15/15 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kysymys, mutta en viitsi aloittaa uuttakaan ketjua.

En voi missään nimessä suositella. Useampaan kertaan tilasin kun ihastuin vaatteisiin ja alennuskoodeja tuli paljon. Alennuskoodit eivät kertaakaan näkyneet laskulla, vaikka tilausvaiheessa toimivat.

Nyt kun on laskutuksen aika, tililläni näkyy ostettuina lukuisia vaatteita jotka olen palauttanut. Asiakaspalvelusta lähetettiin lista vaatteiden nimillä, ja minun pitäisi nyt käyttää reilusti aikaa siihen, että etsin listasta vaatteet jotka olen palauttanut (nimet pitäisi siis muistaa ulkoa!)

Todella vaivalloista, ja asiakaspalvelun vastaukset kysymyksiin ovat mitäänsanomattomia, koristeena perässä lause: "Olet tervetullut ottamaan meihin yhteyttä, jos sinulla on lisää kysymyksiä."

Todella turhauttavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän