Miten saan raskausajan vitamiini&hivenainetabletin nieltyä kun oksettaa, vinkkejä??
Miten olet saanut nieltyä Buranan kokoisen, mielestäni isohkon, raskausajan vitamiini ja hivenainetabletin? Minkä merkkinen sinulla on/oli? Minä en pysty nielaisemaan mitään kokonaisena, vaan aiemmin pureskelin kaikki, esim. Buranat, ja kakostelin alas. Nyt en saa nieltyä kokonaisena, puolikkaana tai edes pureskeltuna jugurtin seassa sitä tablettia. Apua!! Pakko ne olis kuitenkin jollain konstilla saada alas...
Kommentit (8)
Minkä merkkisiä poreena juotavia on olemassa?? Mulle neuvolassa sanoivat juuri tämän nimenomaisen merkin että tätä pitää ostaa. Eka raskaus.
menee vaan nopeesti läpi, mutta ise ennen raskautta join kans ku alkaa aina aamuisin oksettaa jos joutuu joka aamu ottaamaan. nyt sit laatta lentää vielä helpommin milloin vaan yritän. jauhaa mortelilla?(tai miten se nyt kirjoitetaan?) vai tietääkö joku vaikuttaako se koostumus sit jos on ihan jauheena?
No minkä merkkistä valmistetta sinä 5 sitten poreena joit?
nyt yritän noita tabuja, mutta ennen raskautta jotain monivitamiinipore. luulen vaan ettei se ole tarpeeksi nyt. apteekkiin =)
on ainakin mulla menny hyvin alas. Siinä on parempaa muihin verrattuna se, että vaikka tabletteja on useita, sisältää myös tarvittavan määrän kalsiumia (mitä useimmat muut tabletit ei sisällä).
Mulle tuo kalsium oli tosi tärkeä, kun en laktoosiintolerantikkoa paljon maitotuotteita syönyt (ja lapsen luuston kehitystä yritän turvata...).
Mulle tosin suositeltiin myös rautatabletteja, mutta jouduin lopettamaan niiden syömisen, kun veri alkoi mennä liian sakeaksi. Synnytyksen jälkeenkin hemoglobiini oli vielä 165!!
No minä taas en kalsiumia tarvitse. Hemoglobiini ainakin nyt normaalilla tasolla, joten en rautaakaan niin erityisesti tarvitse:)
Jätät ottamatta tai vaihdat pureskeltaviin/imeskeltäviin/poretabuihin...