Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten saisi hyvin vatsan pois?

Vierailija
17.12.2009 |

kahden raskauden jäljiltä ihan hirveän iso mahapussi jäänyt. on mulle muutenkin jäänyt joku 5 kg ylimääräistä. mutta kiloista nyt ei niin väliä, kun saisi kiinteytettyä kroppaa. inhoan tuota mahaa joka tursuaa housun reunojen yli.

onko paras kikka siis ihan vatsalihasliikkeet, painon pudotus, ruokavalion tiukentaminen vai mikä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottamalla avioeron...

Vierailija
2/6 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsalihaksia joka päivä,normiliikuntaa ym ja hyvä kikka itselläni oli ainakin tuo hulavanteen pyörittäminen se on muuten aika kivaa hommaa kun siihen tottuu..itse olin laiskempi tekeen noita vatsalihasliikkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin lapsena aika hyvä sitä pyörittämään. pitäisiköhän ostaa semmoinen. :) ap

Vierailija
4/6 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinkas kauan sitä sitä sitten pitää päivässä pyöritellÄ?

Vierailija
5/6 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lapsen jälkeen menin kävelylle, ilman vaunuja siis.

Sitten aloin ottaan juoksuaskelia. Ja kohta juoksin koko matkan.

Tämä yksinään riittää pitkälle, siis jos se on sulle parannus nykytilaan.

Välillä testasin atkinsonia, välillä kiskoin yhden ruuan tilalla laihdutuspatukan (söin rehuja ja lihaa). Aloin käymään säännöllisesti myös kuntosalilla noihin aikoihin.

Mutta kaikista paras oli thai-nyrkkeily.

Parit reenit viikossa, lenkkiä ja ei tartte kun katsoa että SYÖ! ;) Teininä olin ollut yhtä hoikka.

Ennen lenkkiä kannattaa lämmitellä hyvin.

20 minsaa hyppynarulla on tehokasta. Pohkeetkin tykkää: ainakin omalla kohdalla.

Joskus oli ongelmaa löytää tälläsiin läskipohkeisiin saappaita: nyt ne menee viimesillään raskaanakin.

Palaan ehdottomasti nyrkkeilyyn kunhan olen jakautunut.

Mikään jumppa ei ole ollut koskaan niin tehokasta kuin reenata potkuja päähän -toimii ex-sohvaperunaltakin!!

Sen lisäksi että huollat vatsalihaksia, niin kannattaa tehdä selkälihaksiakin. Mutta minusta juoksu on oiva tapa päästä vatsamakkaroista.

Vierailija
6/6 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä se ainakin lihakset kipeäksi sai,minusta kyllä toimi,varsinkin niihin vyötärömakkaroihin tai sitten imetys teki tehtävänsä kun ei mulla niin hirveästi ylimääräistä jäänyt kahden lapsenkaan jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä