Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini hassassi mun äidinperintöni taivaantuuliin, en ainakaan sen hautajaisiin mene.

Vierailija
17.12.2009 |

Isäni kuoleman jälkeen ämmältä lähti mopo käsistä ja otti asuntovelkaa jo maksettuun asuntoon, kulutusluottoja yms.

Nyt se aikoo rahapulassaan myydä asunnon, josta osti minut ja veljeni pilkkahintaan ulos.

Vittu, heittäkööt noita-akan vaikka roskalavalle, mua ei sen kuolema tule missään vaiheessa kiinnostamaan.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei kuulu sinulle.

Minä olen ilmoittanut vanhemmilleni veljeni kanssa, että pistävät kaiken menemään ja nauttivat niin kauan kuin voivat; me maksamme hautajaiset.

Vanhemmat ovat itse rahansa tienanneet ja itse saavat ne myös kuluttaa.

Vierailija
2/30 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äitisi on sinun ja veljesi osuudet maksanut, saa hän tehdä omillaan mitä lystää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso peiliin ja näe syyllinen

äidin ei tarvitse jättää perninnöksi mitään jos ei halua saa hassata oman omaisuutensa miten tykkää

Vierailija
4/30 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta tyhmyydestä.

"Nyt se aikoo rahapulassaan myydä asunnon, josta osti minut ja veljeni pilkkahintaan ulos."

Vierailija
5/30 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös äitis saa tehä rahoillaan just mitä haluaa. törkeä olet!!

Vierailija
6/30 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ämmä osti juopon veljeni painostuksesta meiltä isän puolikkaamme ja maksoi meille 13 000€ ja järjesti vielä kusipää isällemme kuninkaalliset hautajaiset, joihin otti velkaa 10000. Nyt hänellä on velkaa 47 000 ja kaikki mitä asunnon myynnistä saa, menee pankille.

Äitini olis pärjännyt ihan hyvin eläkkeillään, mutta juoppo veljeni on häntä jo vuosia kupannut.

No, ei tartte äitini meillä näkyillä ja hautajaisiinsa en mene enkä velkaiseen perikuntaan halua kuulua.

Vierailija
7/30 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osan kaksion perinnästä kiinni. Keräilet vaan omaa kolehtia ja annat muiden touhuta omiaan.

Vierailija
8/30 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä olin, myönnetään. Olisin voinut estää äitini velkaantumisen ja saanut sitten isomman perinnön aikanani.

No, sitä 13 000€:tä en ainakaan opintovelkoihini käyttänyt. Kaikki raha on mennyt shoppailuihin, ainoastaan astianpesukoneen ja pakastimen laitoin itselle.

Vierailija
9/30 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä äiti edellä, sitä tytär perässä... tolloja oikein kahdessa sukupolvessa

Vierailija
10/30 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden opintovelkojen kuittaamista :D

Isomman voiton olisit itse saanut jos noi 13ke olisi sijoituksessa (mutta jokainen tekee tietysti niin kuin parhaaksi näkee).

Jokaisen ei tietty tarvi taaplata samalla tavalla, jotkut saa käydä ihan rauhassa hieman hitaalla.

Vierailija
11/30 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä vaiheessa vanhempien rahat lakkaavat olemasta vanhempien omia ja muuttuvat lasten perinnöksi, jota vanhemmat vain vaalivat? Hetikö kun lapsi syntyy vai vasta kun vanhemmat ikääntyvät? Itselläni on lapsia, mutta en todellakaan hyväksy ajatusta etten saisi käyttää omaisuuttani juuri niin kuin itse haluan hamaan hautaan saakka.

Vierailija
12/30 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksan kelalle 20+20€ kuukaudessa. Ei kiirettä kun korkoa ei peritä. Enemmän sillä 13000€ sai tavaraa ostettua ja niitä voi sitten rahapulassa huutiksessa myydä.

Vierailija
13/30 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä olin, myönnetään. Olisin voinut estää äitini velkaantumisen ja saanut sitten isomman perinnön aikanani. No, sitä 13 000€:tä en ainakaan opintovelkoihini käyttänyt. Kaikki raha on mennyt shoppailuihin, ainoastaan astianpesukoneen ja pakastimen laitoin itselle.

No ei paljon järki pakota päätä sullakaan.

Muutenkin ällöttää tuollaiset perintöjen kyttääjät. Jotkut urpot vissiin ottaa isot asuntovelatkin sillä periaatteella että "muutaman vuoden päästä saadaan sitten perintöä..".

Vierailija
14/30 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksan kelalle 20+20€ kuukaudessa. Ei kiirettä kun korkoa ei peritä. Enemmän sillä 13000€ sai tavaraa ostettua ja niitä voi sitten rahapulassa huutiksessa myydä.

Vierailija
15/30 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada äitisi holhouksen alaiseksi, jos ei tunnu olevan kyvykäs hoitamaan raha-asioitaan. Eikös sen alkoholistiveljen voi poissulkea testamentista jos juopottelee tms.

Vierailija
16/30 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikean rahasammon netti-/kirppismyynti siinä se omaisuus taitaa parhaiten kasvaa. Hyvin olet oman osuutesi perinnöstä turvannut ja sijoittanut.

Vierailija
17/30 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada äitisi holhouksen alaiseksi, jos ei tunnu olevan kyvykäs hoitamaan raha-asioitaan. Eikös sen alkoholistiveljen voi poissulkea testamentista jos juopottelee tms.

Jos rintaperillinen on yrittänyt tappaa vanhempansa niin onnistuu mutta muuten mahdotonta.

Vierailija
18/30 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomaan äitini asuntoa. Ja eukko antaa huijata itseltään 10000€ välityspalkkiota, ihan pokalla mulle puhelimessa niin väitti.

No, äitini ei ainakaan saa kuninkaallisia hautajaisia, en sijoita hänen monttubileisiinsä euroakaan eikä velkaa hautausta varten oteta.

Sossu voi maksaa sille jonkun pahvilaatikon ja traktorin kauhalla monttuun kippaavat kun kantajia ei makseta.

Vierailija
19/30 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin siitä että olisin kuitannut kaikki opintolainani ja maksanut koko perintöni kelan pohjattomaan kassaan.

40€/kk on pieni summa siihen verrattuna että tuli shoppailtua koko 13 000€ ja sillä sai paljon tavaraa, jota voi kk realisoida tuon opintolainojen lyhennyksen verran.

Vierailija
20/30 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei kuulu sinulle. Minä olen ilmoittanut vanhemmilleni veljeni kanssa, että pistävät kaiken menemään ja nauttivat niin kauan kuin voivat; me maksamme hautajaiset. Vanhemmat ovat itse rahansa tienanneet ja itse saavat ne myös kuluttaa.

Että antaa mennä vaan, ja ennenkaikkea nauttii elämästään eläkkeellä. Jos haluaa myydä asuntonsa ja käyttää rahat, tekee niin!

Ja varmasti pidän huolta äidistäni, vaikkei tämä aina kovin kummoinen äiti ollutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän