Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan kaamea niskasärky (oikeanpuoleinen)

Vierailija
15.12.2009 |

Kestänyt nyt muutaman päivän ja en tiiä kauanko tätä kestää. Olen syönyt buranaa ja se kyllä helpottaa, mutta en tiiä kauanko voin vaan kotona niitä syödä. missä vaiheessa menen lääkäriin. En viittis mennä jos määrää kuitenkin vaan buranaa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile naprapaattia.Hän voi vapauttaa mahdollisesti nikamalukon,joka puristaa hermoja.Mutta siis amk:ssa koulutettu naprapaatti,ei mikään hieroja tms.joka antaa "naprapatiaa" siinä sivussa.

Vierailija
2/6 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa minua! oikeanpuoleinen niskani on alkanut kipeytyä pikku hiljaa ja yhtä äkkiä,tänä aamuna heräsin siihen etten pystynyt enään nukkumaan vaan oikeanpuoleinen niskani teki sellaiset tempaukset että rupesin itkemään ja yhtä äkkiä vielä oikeanpuoleinen käteni jäätyi kokonaan :( en jaksa enään tätä kipua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Ketorin-kipugeeliä. Myös kauratyyny on hyvä, samoin kannattaa kokeilla saunomista ja hyvin, hyvin hellävaraista venyttelyä.

Ja maltat olla riittävästi levossa niskasi kanssa.

Vierailija
4/6 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

venytellä rauhallisesti tai hautoa esim. lämpötyynyllä? Jos on tulehtunut, ei kannata hieroa.

Vierailija
5/6 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokin lämmitettävä kauratyynyt vois ola kiva.

Luulen että jokin tulehdus on mutta eiköhän ne yleensä mene ohi ajan kanssa?

Mulla vaan huono juttu se että kun lääke alkaa vaikuttaa niin alan tekemään jotakin hommia ja sitten kostautuu :(

ap

Vierailija
6/6 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun on ohi niin kannattaa panostaa hyvään lihaskuntoon (hieroja/niskajumppa/käsipuntit), niin ei kipeydy jatkossa niin helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän